Skip to main content

Hey, ik ben een meisje van 16 (bijna 17) en ik ben het afgelopen jaar super goede vrienden geworden met een jongen uit mijn leerjaar. We zitten ook op dezelfde handbalclub.

We zijn binnen een jaar echt super close geworden en delen echt alles met elkaar. We praten enorm veel. Online maar ook gewoon op school en bij de handbal. Het is ook geen geheim ofzo dat we vrienden zijn. Ik heb ook andere jongens vrienden maar met hun ben ik lang niet zo close. 

Toen we begonnen met vrienden worden had hij een vriendin . Dit is in de zomervakantie uitgegaan. Ik vond hem niet leuk in de tijd dat hij een vriendin had. Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hem nou echt leuk vind of dat we gwn goede vrienden zijn. We hadden al een paar keer afgesproken en afgelopen maandag gingen we weer afspreken. De eerdere afspraken waren gewoon een middagje en dan voor het eten weer thuis. Maar afgelopen maandag waren we van 12:00 tot 20:00 met elkaar. 

In die tijd zijn we eerst naar zijn huis gegaan, heb ik zijn moeder ontmoet en daarna zijn we gaan boulderen. Hierna gingen we nog even de stad in en hebben we samen in een restaurantje gegeten. Toen we op ons eten wachtten legde hij z’n hoofd op mijn schouder en ik mijn hoofd op zijn hoofd. Zo zaten we een tijdje. Toen we weer in de tram zaten was ik echt heel moe en ik vroeg of ik mijn hoofd op zijn schouder mocht leggen, wat mocht. Soms legde hij zijn hoofd op mijn hoofd en soms weer even niet. Ik lag met mijn ogen dicht. Toen we bij zijn huis waren gaven we elkaar nog een knuffel. Dat hadden we al eerder gedaan maar dit was echt een emotionelere knuffel ofzo. Daarna fietste ik naar huis. 
Hierna hadden we allebei training en na de training hebben we nog even gepraat.  

Iedereen om me heen vraagt of we iets hebben, ik heb er een lijstje van gemaakt en in totaal hebben 18 mensen het gevraagd. Alleen het zal me niet verbazen als het er nog meer zijn die het aan hem hebben gevraagd. 

Ik heb nog nooit een relatie met iemand gehad of überhaupt iets gedaan met iemand. Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat iemand mij leuk vond alleen omdat zo veel mensen het vragen begin ik echt te twijfelen.

Iemand die me kan helpen?

Lastig, misschien kun je vragen of hij op iemand is? Ik dacht hetzelfde te hebben maar degene was op iemand anders dus ja. Je moet ook letten op je gevoel denk ik, ik weet er niet zo veeel van maar hoop toch dat dit een beetje helpt 

Reageer