Vraag

Beste vriend koppelen

  • 4 February 2020
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Badge

Hi, ik ben een meisje van 14. 
Laatst heeft mijn beste vriend aan mij verteld dat hij een klasgenoot/vriendin van me leuk vindt. Ik wil aan elkaar koppelen maar hoe doe je dat eigenlijk?


7 reacties

Probeer met ze samen tijdens de pauze te zitten en probeer met ze vrienden groep dingen te doen en probeer ook vrienden te woorden met dat persoon waar je vriendin op verliefd is en dan kan je laater ook vragen of hij op iemand verliefd is

Badge

Probeer met ze samen tijdens de pauze te zitten en probeer met ze vrienden groep dingen te doen en probeer ook vrienden te woorden met dat persoon waar je vriendin op verliefd is en dan kan je laater ook vragen of hij op iemand verliefd is

Mmm gaat beetje lastig want ik ben niet echt vrienden met het meisje waar mij vriend op is : / 

btw het is mijn beste vriend niet vriendin

Oeps sorry maar je kan wel proberen vrienden/vriedinen  te woorden als je dat wil

 

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Heyy

Misschien moet je je niet te veel bemoeien zal ik maar zeggen, sommige mensen vinden dit namelijk enorm vervelend. Gewoon maar ff zeggen hoor ;)

Groetjes

Kaas123

Badge

Ik ben ontzettend slecht in vrienden maken omdat ik erg gevoelig ben. Dat meisje is super aardig maar we hebben echt totaal verschillend vriendengroep 

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Badge

Heyy

Misschien moet je je niet te veel bemoeien zal ik maar zeggen, sommige mensen vinden dit namelijk enorm vervelend. Gewoon maar ff zeggen hoor ;)

Groetjes

Kaas123

Ja je kan gelijk hebben ik zou het ook enorm vervelend vinden als iemand mij probeert te koppelen aan iemand, maar ik ken me vriend al zo goed. Ik bedoel ik weet dat hij het erg zal vinden en natuurlijk ga ik niet naar dat ene meisje en zeggen van ga maar samen ofz. 

Badge

Hi, ik ben een meisje van 14. 
Laatst heeft mijn beste vriend aan mij verteld dat hij een klasgenoot/vriendin van me leuk vindt. Ik wil aan elkaar koppelen maar hoe doe je dat eigenlijk?

Oh hihi ik lees nu oude topics van mij en zie o.a. deze. Het is inmiddels gelukt en ze hebben nu al ongeveer een mand verkering en ze zijn echt heel blij :)

 

Reageer