Vraag

beste vriend heeft een vriendin

  • 5 May 2022
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi hoi

Mijn beste vriend heeft dus een vriendin gekregen en nu gaat natuurlijk al zijn (al weinige door sport) tijd naar haar, vooral omdat ze in een andere stad woont. Ik heb haar laatst ontmoet/met zn drieen afgesproken, en ze is echt een hele leuke meid. Maar ja, ik wil ook gewoon af kunnen spreken met hem.  Hoe pak ik dat aan? Want ik vind het niet aardig naar zijn vriendin toe om vaak met hem af te spreken. Maar eigenlijk wil ik dat wel, omdat we eerder ook vaak af sproken. We zitten niet bij elkaar op school dus daar zie ik hem ook al niet. (Btw ik ben een meisje, en nee er zijn geen gevoelens.)

Uh help?


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hey ik snap helemaal dat het vervelend is dat je minder omgaat met je beste vriend ook al vindt je dat lastig. Als ik jou was zou ik gewoon tegen hem zeggen dat je meer met hem wil afspreken en dat je ook begrijpt dat hij nu meer met zijn vriendin omgaat.

Het is ook niet raar dat hij een jongen is als beste vriend hoor ik heb ook een beste vriendin en ik ben een jongen, maar wij zijn ook totaal elkaars type met verliefdheid.

Gr. Jona

 

Reageer