Vraag

beste vriend heeft crush op mijn crush

  • 26 May 2022
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal

Ja mijn BESTE vriend heeft dus een cruch op mijn cruch ik zal het ff uitleggen

Het begon dus zo we waren net klaar met gymmen en onze gymzaal ligt best een eindje van onze school af en daarom moeten we altijd terug naar school fietsen maar ff terug naar het onderwerp in de kleedkamer zaten ze allemaal al te zeggen van ja weet jij al wie (laten we mijn beste vriend ff Bart noemen) de cruch van Bart is nou een paar jongens wisten het al maar ik dus niet nou ik en mijn beste vriend liepen de kleedkamer uit en we stapten op onze fiets en reden naar school en toen zij ik dus van wie is je crush hij wou het eerst niet vertellen maar toen zij ik van kom op ik ben je beste vriend en toen vertelde hij het wel en toen zij hij dat het dus mijn cruch was!!!!! Wat moet ik nu doen ik vind mijn cruch echt heel leuk maar als ik haar vraag dan ja kwets ik misschien wel mij beste vriend en dat wil ik ook Niet wat moet ik doen!!!!


5 reacties

Weet hij dat zij ook jouw crush is, zo ja dan was het voor hem al eerder bekend en zou hij juist eigenlijk rekening moeten houden met dat zij al jouw crush was, want van hem was het niet bekend dat hij haar ook leuk vond. Ik zou haar gewoon vragen en er niks tegen hem over gaan zeggen, anders ontstaat er misschien juist een probleem. Als zij ja zegt kan je altijd tegen hem zeggen dat zij jou ook al leuk vond, dus dat het toch niks had kunnen worden tussen hen en als ze nee zegt, kan hij het bij haar proberen.

Reputatie 3
Badge +3

Nee dat weet hij niet maar hij was me er wel mee aan het plagen dat ik een cruch op haar had maar dat ontkende ik toen en haar vriendinnen zeiden ook een tijdje geleden dat mijn cruch mij leuk vond en ze werd helemaal rood dat zag er best schattig uit

Als ik jou was zou ik er dan gewoon voor gaan, jij maakt meer kans dan hem.

Reputatie 3
Badge +3

Ik hoop het 🤞

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou ervoor gaan mr wel eerst aan je beste vriend vertellen dat je haar ook leuk vindt

Reageer