Vraag

beste vriend doet anders

  • 28 February 2020
  • 5 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey 

Mijn beste vriend doet al een tijdje best raar en anders dan normaal en ik weet niet wat er met hem aan de hand is. Hoort dit? Of is er iets aan de hand? Heb ik iets verkeerd gedaan? 

Hij doet zo afstandelijk en ik wil dat we weer lachen zoals vroeger, ik weet echt niet wat ik moet doen, ik wil niet alweer een beste vriend of vriendin kwijt…

 


5 reacties

hoi hoi

 

Ik heb het zo vaak gehad, ik herken dit dus echt.

Maar .. mijn fout is dat ik ook ging twijfelen aan mezelf,  ik deed heel erg me best om goed te genoeg te zijn.

Vaak genoeg heb ik ook niks gedaan. 
In beide gevallen zijn ze gewoonn weggegaan.


Maar wat ik nooit deed is praten..
Ik zou dat echt doen.

En laat zien dat je om je bestie geeft. Dat zal die echt waarderen geloof me.

ik hoop dat ik je op weg heb geholpen

xxx

Me (;<33

Reputatie 5
Badge +4

dankje! Je hebt me echt geholpen!

awww

doe ik graag❤️

als dr wat is kun je altijd zeggen

Reputatie 5
Badge +4

ok miss is het raar dat ik na 8 maanden weer hier op reageer maar ik wil dus even zeggen dat we geen beste vrienden zijn, hij heeft me laten geloven dat ik zijn beste vriendin was en shit en toen laten vallen. nu heeft hij mij met een andere vriendin vervangen. ik ben niet boos op haar, zij is grappig lief en aardig. ik was als eerst wel boos op haar maar dat is nutteloos ik kan alleen boos zijn op hem, 

ja ik mis hem, maar zo gaat het leven eerst was ik er kapot van maar ik ben het gewend, iedereen komt en gaat. het is al zo vaak gebeurd. ben ik dan echt zo dom om er tellens in te trappen?

Hey anoniempjex13

Het is helemaal niet raar dat je hier na 8 maanden weer op reageert hoor. Dit is jouw topic, dus ik zou zeggen deel lekker wat je wil delen.

Wat vervelend voor je. Echt stom dat die vriend je zo gedumpft. En nog vervelender voor jou, want voor jou voelde jullie heel vriendschap anders voor hem. Dat is ff extra hard.

Het is wel zo, dit is hoe het leven gaat. Je hebt allemaal een eigen levensweg, en daarop lopen mensen mee. En sommige heel lang en dichtbij en sommige kort en verder weg. Maar het is altijd moeilijk als iemand niet meer naast je loopt.

Zelf heb ik dit ook gehad, maar dan met mijn toen beste vriendin. Ik kende haar al zo lang, ik ben er echt weken/maanden kapot van geweest. Nu achteraf zie ik dat de vriendschap het ook niet meer waard was. Maar toen kon ik dat nog niet inzien.

Ik denk niet dat het aan jou ligt dat dit gebeurd. Een beetje natuurlijk wel, een relatie komt van twee kanten. Maar het is dus ook vanuit andere mensen. Wat belangrijk is om wel positief naar jezelf te blijven kijken, hoe moeilijk dat ook is.


Verder heb ik niet echt tips voor je. Belangrijk is dat je in jezelf blijft geloven en vooral ook jezelf blijft. Het heeft geen zin om te denken dat je je moet aanpassen om ergens bij te horen of vrienden te maken. Blijf lekker dichtbij jezelf, dat is het beste!

Sterkte.

-Simply Me-

Reageer