Skip to main content
Vraag

bestaat liefde nog wel ...

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties

Ik ben een jongen van 13 en vind voor een langere tijd een meid leuk na 2 keer afgewezen te zijn heb ik het opgegeven na 8 maanden ik weet niet hoe... Ik was zo lief met een verzorgd uiterlijk ik heb nooit een kans gekregen ik denk dat dit komt door mijn iets voller uiterlijk ik weet dit niet zeker maar ik heb mijn hart helemaal uitgesproken en dit werd niet gewaardeerd 

2 reacties

hey hey,

ik ken je natuurlijk niet maar ik denk dat als je 2x afgewezen bent dat ze niet de  goede persoon is.  Als je je hart lucht bij de goede mensen weet ik zeker dat je gewaardeerd gaat worden, maak je vooral geen zorgen je gaat de ware liefde echt nog wel vinden en dat komt vanzelf!

knuffelss!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 17 maart 2025
Anoniempjexofcc schreef:

hey hey,

ik ken je natuurlijk niet maar ik denk dat als je 2x afgewezen bent dat ze niet de  goede persoon is.  Als je je hart lucht bij de goede mensen weet ik zeker dat je gewaardeerd gaat worden, maak je vooral geen zorgen je gaat de ware liefde echt nog wel vinden en dat komt vanzelf!

knuffelss!

Bedankt voor je berichtje ben al wel gelukkig een maandje al over die persoon heen 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen