Vraag

Bestaat er een kans dat ze me nog leuk vindt?

  • 26 February 2021
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Oke, dus een meisje uit mijn klas had een crush op mij, iedereen wist dat wel, niemand wist dat ik haar ook leuk vond. Nu heb ik laatst begrepen dat ze over me heen is. Ik vind haar nogsteeds leuk en wil misschien ook wel iets beginnen. Dus mijn vraag is: bestaat er een kans dat ze me nog leuk vindt? Vooral een vraag voor de meiden op dit platform😉


4 reacties

Reputatie 1
Badge

beste anoniem93

ik ben geen meisje maar ik kan je wel zeggen dat je het altijd kan proberen .

ik vond ook namelijk een meisje leuk en ik had dus een keer met haar en daarna maakte ze het uit ,daarna ben ik nog een 1,5 jaar achter haar aangegaan en toen had ik weer met haar maar jammer genoeg ging ze een week later naar een weeshuis en vanaf toen heb ik haar nooit meer gesproken dus je moet strijden voor wat je graag wil bereiken

gr,gekiin

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Ik ben ook geen meisje dus sorry daarvoor. Maar je zou het gewoon kunnen proberen inderdaad. Spreek eens met haar af of ga eens appen. Er is een kan dat ze nog of weer gevoelens voor je heeft.

Badge

hey! ik ben ook geen meisje, maar ik kan je wel een goede raad geven. Zo lang je nooit zal falen, zal je nooit slagen. Je kan nooit iets in 1x goed doen. Als je geluk hebt zegt ze misschien ja, maar zo niet, weet dan dat het een soort les is voor de volgende keer en kijk bij een volgende keer terug op deze keer en beslis wat je fout hebt gedaan en wat je beter kan doen

 

groetjes :)

Badge

Bedankt voor de reacties😉

Reageer