Skip to main content
Vraag

Bericht sturen

• December 8, 2025
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

CAVIAAAAAAAAAAAA
Forum|alt.badge.img

Hey, ik heb weer een nieuwe topic, en ik vraag me af of ik een bericht zou sturen om af te spreken met mijn crush, maar ze heeft geen snapchat, wrs wel whatsapp maar ik heb haar nummer niet. Zou ik dan via smartschool een bericht sturen, of via outlook. Of in tegen haar zeggen, maar wnr dan want het zijn nu examens dus ik kan haar niet echt spreken, misschien wel als ik 2 uur studie heb na mijn examen, maar dan moet ik geluk hebben dat ik dicht bij haar zit want iedereen zit natuurlijk apart met de examens en dan moet je eigenlijk ook stil zijn (een paar zinnen kunnen wrs wel, zonder dat de leerkracht het ziet). Dus ik weet niet echt wat ik moet doen, op de speelplaats durf ik het ook niet te zeggen want al haar vriendinnen zijn daar dan en daar durf ik nog minder tegen te praten. En als ik een bericht zou sturen, hoe dan? Denk je dat ze dit goed gaat vinden? :ย 

Hallo (naam van haar)

Je lijkt me een lief, aardig en leuk persoon en ik zou je graag wat beter willen leren kennen. Zou je het leuk vinden om samen iets te doen? Als je dat niet wilt is dat ook okรฉ.

ย 

ย 

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.

7 reacties

CAVIAAAAAAAAAAAA
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 11, 2025

Kan iem mij helpen pls๐Ÿ™

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 11, 2025

โ€‹@CAVIAAAAAAAAAAAAย jazeker, dat is een liefย ย bericht. Ook zou je een briefje kunnen maken en dat geven/laten geven aan haar, dat is nog veel persoonlijker โ˜บ๏ธ Outlook is ook een prima idee verder.ย 

Succes ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿฟ

ย 

Liefs Yusa ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 12, 2025

Hey, prima hoor om te doen. Wel nog ff "Groetjes (naam) " eronder maar dat wist je wel haha. Verder kun je dit best doen. Wat kan er eig gebeuren ๐Ÿ˜‰

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • December 12, 2025

Heel lief! Doen! Schattig van je ๐Ÿฅฐย 

Groetjes xxxx

CAVIAAAAAAAAAAAA
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 12, 2025

Bedankt voor de reacties๐Ÿ˜Š

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 22, 2025

Hey! Hoe is het gegaan? Hopelijk goed!ย 

Liefs, Tover xxx

Oceangirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 22, 2025

Heyyy beach girl hier :),

Doe dit please niet via school want leerkrachten kunnen dat zien. Maar ga ervoor. Als mijn crush mij zou vragen op school ik zou super blij zijn. Bij haar vriendinnen is spannend maar dat zou ze waarschijnlijk wel cool en aantrekkelijk vinden... denk erover na!ย 

Veel succes !!! Xxx beach girl ๐ŸŒŠโœจ๏ธ๐Ÿซถ