Vraag

Ben verliefd op een meisje maar zij denk ik niet op mij

  • 24 October 2023
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoi mensen,

Ik ben dus verliefd op een meisje uit mijn klas.

Niemand in mijn klas is bezig met verliefdheid enzo, maar ik wel.

En ik wil graag weten of het wederzijds is, want ik merk helemaal niks.

Heeel soms praten we met elkaar maar dat vergeet ze denk ik allang weer.

En als ik het haar vraag vind ze me denk ik alleen maar raar en gaat de hele school mij pesten.

Dus help wat moet ik doen?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

gaat trainen maak jezelf waard onthoud dit. als je heletijd bezig met vlinder vangen gaat je niet lukken maar als je tuin mooi maak komen de vlinder vanzelf. zelf als de vlinder niet kom heb je nog steeds mooie tuin.

Reputatie 5
Badge +1

Weet je je bent nog jong , je hebt nog zoveel vissen in de zee . Het is klote dat je gepest word als je er naar vraagt maar dan moet je het loslaten.  En veder met je leven  . En je hoeft jezelf nooit teverander voor een ander . Heb  ik ook altijd gedaan omdat ik bang was dat ik anders niet geaccepteerd zou worden. Maar weetje als jezelf verander . Door een persoon die iemand wilt dat je bent . Maken ze eigenlijk misbruik van je . En dat is niet oké 

Reputatie 7
Badge +7

Zit met precies het zelfde probleem eigenlijk.

maar ik zou gewoon een praatje met haar maken en zo kun je er echt achter komen of ze je leuk vind of juist niet, ga ik zelf morgen doen :)

Reputatie 7
Badge +9

Hooi, 

Het is hartstikke normaal om met verliefdheid bezig te zijn op jouw leeftijd (2010, gezien op je profiel :) ). Ik ben het trouwens degelijk eens met de rest.

Probeer wat meer te praten met haar en zorg ervoor dat ze een beetje kan zien dat je verliefd op haar bent. Als het ooit zover komt dat jullie vaker praten, kun je haar natuurlijk vertellen dat je haar leuk vindt. 

En aan jezelf werken: hartstikke waar. Uiteindelijk ben jijzelf belangrijk :) Of je nou afgewezen wordt of niet, is het belangrijk om jezelf te ontwikkelen door o.a. te sporten, hygiënisch te blijven, aan je hobby’s en school te werken en evt. een leuke kledingsstijl te zoeken voor jezelf. Ohja en ik zie dat je christelijk bent? Denk dat het dan ook gewoon goed is om je te focussen op je geloof :) 

Hou in gedachte dat liefde eigenlijk, vooral op deze leeftijd, vooral voor de lol is en geen groot effect op jouw leven zal hebben. Dus blijf respectvol, maar yolo maar een beetje. Uiteindelijk boeit het niet zo veel lol

Succes en groetjes!

Reageer