Vraag

Ben verliefd op een meisje en ik ben zelf een meisje.

  • 23 August 2023
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb voor het eerst gevoelens gekregen voor een meisje en ik ben zelf een meisje. Ik heb haar 6 keer gezien in de fitness en voelde de eerste keer meteen dat ik haar interessant vond. Eerst was het een crush, maar hoe meer ik haar zag hoe meer ik gevoelens kreeg voor haar. We hebben niet gepraat alleen veel oogcontact gemaakt, omdat ik heletijd naar haar staar en niet kan ophouden met kijken naar haar. Ze kijkt ook af en toe naar mij. Geen idee of ze checkt dat ik kijk naar haar of dat ze me ook interessant vind. Ik denk dat ze het zelf ook doorheeft dat ik een oogje heb op haar. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld voor iemand. Ik weet zelf niet of ze op meisjes valt, want ze draagt ook een hoofddoek. Maar haar lichaamstaal en energie zegt iets anders voel ik of denk ik toch. Ik wil graag laten merken dat ik gevoelens heb voor haar en haar niet laten afschrikken, maar weet niet zo goed hoe. Ik dacht aan eerst nog steeds oogcontact te behouden (aangezien ze een beetje nerveus word van mij) dan veel in de beurt te komen en dan iets te zeggen tegen haar en zo vrienden worden en zien of ze interesse heeft in meisjes/mij en daar verder zien. Of moet ik het anders aanpakken? En wat vinden jullie hiervan?

Btw: Ik heb dit tegen niemand vertelt en niemand weet dat ik op meisjes val.

Alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Je moet haar gewoon eens een keer aanspreken en vragen of jullie misschien vrienden kunnen worden of een keer kunnen afspreken. Je kan het altijd proberen. Ik denk dat je plan gewoon goed is hoor. 

Reageer