Skip to main content

Hallo ik heb dus een probleem ik ben verliefd nu denk je natuurlijk daar daar is niks ergs aan nou na wel want ik heb een vriendin al 11 manden samen.  En ik ben blij met haar maar er is een ander meid die mij leuk vind ik mag haar de afgelopen nacht heb ik heel de nacht met haat gezeten heb haar leren kennen en ik denk dat ik ook op haar verliefd ben wat moet ik doen gaat hulp

Ik zou het niet doen. Je vriendin is heel belangrijk voor je en het is niet eerlijk als 1 meisje je gedachtes verranderd. Je kent haar ook maar 1 dag. Ik zou cc verbreken zelf want ik word ook snel verliefd.


Ik zou het niet doen. Je vriendin is heel belangrijk voor je en het is niet eerlijk als 1 meisje je gedachtes verranderd. Je kent haar ook maar 1 dag. Ik zou cc verbreken zelf want ik word ook snel verliefd.

Ik bedoel ik zit met me vriendin en met dat meid op dezelfde school allen de ik zit met me gf in een andere klas


Heyy

Ik ben nog nooit verliefd gwst dus wat ik zeg kan complete onzin zijn. 

Ik denk , als je echt smoor was op je vriendin dat je niet op de ander verliefd zou worden. Dus misschien ga je beter voor de 2 e?

Is maar wat me brein ervan denkt. 

Groetjs


Heyy

Ik ben nog nooit verliefd gwst dus wat ik zeg kan complete onzin zijn. 

Ik denk , als je echt smoor was op je vriendin dat je niet op de ander verliefd zou worden. Dus misschien ga je beter voor de 2 e?

Is maar wat me brein ervan denkt. 

Groetjes 

Thx ik dacht wel een beetje het zelfde  maar je hebt opzich gwn gelijk

 

 


Kiezen. Je moet 1 van de 2 leuker vinden dan de ander, dus moet je een keuze maken. Het is namelijk nogal onaardig om mensen aan een lijntje te houden. Dus... Wie vindt je leuker? Je vriendin van bijna een jaar, of een meisje met wie je 1 nacht hebt gekletst? 


Reageer