ben op mijn juf

  • 14 November 2021
  • 3 reacties
  • 511 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 15 reacties

Hoi allemaal hoe gaat het ik wil mijn verhaal delen want ik heb er moeite mee kijk ik ben op men juf en dan denk je over dat je met elkaar sex heb maar bij mij is het zo ver dat ik er zelfs over na zit te denken om het te doen maar kijk ik ben nog jong en mijn juf is ouder dus dan zou ik ook als een vies peuk en als een raar kind worden uit gescholden maar ik vraag aan jullie moet ik het gewoon proberen of moet ik het maar laten gaan


3 reacties

Badge

heyhey, 

hoeveel jaar is het verschil?

is ze veel aanraakerig ofzo? want eerlijk gezegt denk ik zeker niet dat t onmogenlijk is haha

 

groetjess xx

Reputatie 2
Badge

 


Hoi het is een best groot jaar verschil want ik ben nog best jong maar ze is niet zo aanraakerig

Reputatie 6
Badge +4

Hoi,

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan.

 

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

 

Reageer