Vraag

ben onzeker

  • 12 February 2021
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

hey, 

ik heb een meisje in mijn klas die ik héééél erg leuk vind. Ik ben alleen erg onzeker over mezelf; of ik wel knap genoeg ben, of zij mij überhaupt leuk vind???  Het is omdat ik in de eerste zit een beetje awkward om contact te maken met meisjes 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je der leuk vindt moet je een poging wagen, doe je het niet, dan weet je het niet...

Badge

maar hoe kan ik een poging wagen zonder dat het zegmaar sus wordt

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Vraag om haar nummer of social media. Dan kunnen jullie in eerste instantie via de telefoon praten. Dan zou je haar eens kunnen vragen of ze wil afspreken, en kunnen jullie iets leuks samen doen (zover dat nog kan in deze tijd). En misschien gaat zij jou ook wel leuk vinden. 

hoi!

ik denk dat je haar nummer, instagram (en eventueel snapchat) hebt. als je een keer een project hebt kun je aan haar vragen, “hey, zullen wij samen? een keertje voor de afwisseling:)” wat ze zal zeggen, weet je nooit 100% zeker, maar kun jij wel inschatten omdat jij haar hier het beste kent. je kunt ook op haar verhaal of op fotos reageren met iets, maar niet ongemakkelijke dingen van “wow super mooi!” , maar gewoon met “🤩🤩”. je kunt haar ook een keertje appen met een vraag over het huiswerk en misschien zelfs een keertje samen huiswerk maken via facetime ofzo. 

ik snap dat zoiets best “spannend” is, maar je zult merken dat t steeds beter gaat :) niemand is met deze ervaring aangeboren, dus je moet het “oefenen”, om maar zo te zeggen.

 

even een tip, ga haar niet elkr dag appen met “hey” of “wat doe je?” ik vind dat suuuuper irritant als meisje, dus wacht ook een keertje af tot zíj́ een keer het gesprek begint. zo komt de “vriendschap” en eventueel meer :) vanzelf!

succes nog!

Reageer