Vraag

ben lesbie

  • 23 August 2020
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik bent tessa en ben 16 jaar bijna 17 ik ben lesbie en ik vind een vriendin van me heel leuk ik weet dat ze zelf ook lesbie is alleen ik weet hoe ik haar moet vragen 😭heeft iemand tips


3 reacties

Heyy

Je kunt haar subtiele tips proberen te geven. Knipoogje, beetje duwen, etc... Misschien zal ze het dan doorhebben, dan zie je hoe ze reageert.

Groetjs

Je zal toch echt een stap moeten zetten als je haar echt leuk vindt. Dat kan subtiel, door een beetje te prikken zoals boven me wordt benoemd, of gewoon recht door zee. 

Hey!

Als jullie goede vriendinnen zijn (en jullie ouders vinden dat goed) dan raad ik logeren aan. Zo is het met mij en mijn partner ook gegaan. Het begon met voor de grap bij elkaar op het matras liggen, steeds iets dichter tegen elkaar aan en op gegeven moment lig je elkaar de hele nacht in de ogen te staren. Dit gebeurt natuurlijk niet zomaar, dus als je niet zo'n touchy touchy persoon ben raad ik aan om nog steeds te logeren, maar dan gewoon erover te praten. Want dan heb je genoeg tijd om alles te bespreken en misschien nog wel samen het goed te maken als er een ruzie/misverstand ontstaat (wat ik eigenlijk niet verwacht).

Mijn ervaring zegt dat logeren altijd een goede opstap is of een goede tijd om gevoelens te delen.

Veel succes!

-T

Reageer