Hii,
Jeetje zeg. Of je wel/ niet zwanger bent durf ik niet te zeggen, je kunt voor de zekerheid een zwangerschapstest doen om het zeker te weten. En je vriend had gewoon naar je moeten luisteren als je aangeeft dat je iets niet wil.
Liefs
Ja hoor! Dat kan!
Een testje bij de Action of het Kruitvat kost echt maar een paar euro, dan weet je het zeker. De test werkt ongeveer vanaf wanneer je ongesteld zou moeten worden - nu dus. Als hij negatief is kun je er voor de zekerheid over een weekje nog een doen.
Heyy,
Is je vriend ook in jou klaargekomen? Want als dat zo is is er absoluut een kans dat je zwanger bent. Zou idd zoals al wordt gezegd een zwangerschapstest halen en doen die kan je meer zekerheid geven. Je kan ook altijd hulp van de huisarts inschakelen als dat je fijn lijkt.
Voor de volgende keer is het echt beter om een condoom te gebruiken en je vriend had echt naar jou moeten luisteren. Dit is ook echt niet jouw schuld hoor jij hebt je grenzen aangegeven en hij heeft niet geluisterd en dat is niet goed van hem en dat ligt niet aan jou!
Liefs, ItsJustMe <3
Hoi @anonieemm ,
Je bent bang dat je misschien zwanger bent. Je hebt onveilige seks gehad, dus het is mogelijk dat je inderdaad zwanger bent.
Heel goed van je dat je dit vertelt! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Informatie over een mogelijke zwangerschap, en je mogelijkheden, kun je ook vinden op deze site:
https://sense.info/nl/zwanger
Groetjes,
Mariska
De Kindertelefoon
Heyy,
Is je vriend ook in jou klaargekomen? Want als dat zo is is er absoluut een kans dat je zwanger bent. Zou idd zoals al wordt gezegd een zwangerschapstest halen en doen die kan je meer zekerheid geven. Je kan ook altijd hulp van de huisarts inschakelen als dat je fijn lijkt.
Voor de volgende keer is het echt beter om een condoom te gebruiken en je vriend had echt naar jou moeten luisteren. Dit is ook echt niet jouw schuld hoor jij hebt je grenzen aangegeven en hij heeft niet geluisterd en dat is niet goed van hem en dat ligt niet aan jou!
Liefs, ItsJustMe <3
nee hij is niet in mij klaagekomen. Ik was zelf van plan om zelf altijd condooms bij te hebben zodat hij dat niet als excuus kan gebruiken! Ik ben inmiddels ongesteld en was ik gewoon een week over tijd maar het was alsnog even stressen natuurlijk. Dankjewel voor je advies!!