Vraag

ben ik zwanger?

  • 6 November 2020
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen!

ik ben een meisje van 16 jaar oud en heb een vriend. We hadden net seks maar tijdens de seks kwamen we erachter dat de condoom onderaan een klein gaatje had. Toen zijn we ook gestopt en hij is niet in mij klaargekomen. Mijn vriend denkt nu dat ik misschien zwanger ben en wil de morning after pil gaan kopen. Vandaag was ook de laatste dag van mijn menstruatie en mijn ovulatie begint pas over een week. Nu is mijn vraag dus ben ik nu zwanger?

alvast bedankt voor de reacties


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

heyy

de kans dat je zwanger bent is erg klein want

1 hij is niet in je klaar gekomen

2 je hebt de morning after pil gehad ( neem ik aan )

3 je was niet in je ei sprong

hoe zou je nu zwanger kunnen zijn

1 ookal is hij niet klaar gekomen je kan ook zwanger worden van het voor vocht ( wel is die kans erg klein)

2 je hebt de morning after pil niet genomen

3 je kan ook zwanger worden buiten je ei sprong

de kans dat je zwanger bent is al bij al erg klein want het moet 3x het kleinste procent hebben gekozen dus dat je zwanger werd van voorvocht en dat is 15% *( dit is alleen als je de pil had gehad ) de kans dat je zwanger word met pil is 1 % en als je ook nog eens niet op je ei sprong bent is de kans dus erg klein.

ik zou 3 weken wachten voor je een test neemt want daarvoor heb je kans dat die negatief is terwijl jer wel zwanger bent, weten je ouders al dat je sex hebt gehad? zo ja dan kan je er voor kiezen om dit aan hun te vertellen. maar dat is je eigen keuze

ik hoop dat je er wat aan hebt!

 

kuzz

Reageer