Skip to main content

Ik had gisteren gelogeerd me een vriendin van mijn "best friend”

En zij vertelde mij dat mijn  “best friend” mij een liegbeest en snitch vond 

Dus ik ging vandaag halfuurtje ofz naar haar appen. 

Uiteindelijk heb ik haar geblokkeerd. 

De tekst is aangepast en verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens. 

En ze heeft een dom jongens groepje die ze over haalt om te zeggen dat ik racistisch ben? Alleen omdat zij asiatisch is… En ze zegt dat hele tijd en roddelt en geeft mij daar over de schuld en ik moet nog een heel jaar met haar door brengen:(

 

Iemand goeie comebacks voor als ze op school achter me aan komt met haar kut kop.

 

 

 

 

De beste reactie. Zo veel mogelijk toegeven. Al is het niet waar. Of gewoon doorlopen en niets zeggen. Maar de eerste tip is denk ik het beste. Als zij zegt dat je kut bent. Dan zeggen: ja inderdaad. En mijn kop niet normaal hè. (Dit werkt bij mij het beste.) ze zullen dan vaak nog een beetje lacherig doen. Maar het niet snel weer opnieuw doen.


Heyy

 

Wat een rottige situatie zeg..

 

Ik denk zelf dat je eventuele opmerkingen het best gewoon kan negeren.. Dat is misschien lastig, maar zolang jij geen reactie geeft vinden de mensen die jou irriteren er waarschijnlijk niet zoveel aan en zullen ze er hopelijk snel mee ophouden.

 

Als ze je echt te veel gaan irriteren of als je hier heel erg mee zit kan je ook altijd even gaan praten met je mentor, je ouders of een vertrouwenspersoon.

 

Echter wil ik je ook vertellen dat je niet al te veel op de feiten vooruit moet gaan lopen.. Het is nu lekker vakantie en je ziet wel hoe het zal gaan op school.. Het kan ook heel erg meevallen toch?:wink:

 

Groetjes van mij!


Reageer