Vraag

Ben ik verliefd of niet??

  • 29 October 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hee guys,

ik weet dus niet zeker of ik verliefd ben op een meisje.. HELP ME

Laatst kwam ik dat meisje in de winkel tegen, terwijl ik samen met mn bestie aan het winkelen was. Ik durfde haar letterlijk niet aan te kijken en tegen haar te praten.. Ik zei alleen hai.. Als je dat meisje denkt te zijn: Sorry:(  Maar ik ga weer verder. Ik durfde dat dus niet te doen en wou eigenlijk snel weg. Ik denk ook best wel vaak aan haar maar de klas vind haar maar raar… Hierdoor denk ik dan weer van: ‘Wat nou als ik een relatie met haar zou hebben en de hele klas het raar vind. HELP MEEE want vlgm vind ze me wel leuk.. Op school zegt ze bijv tegen me succes met fietsen (??)  en ze zegt ook: Oooh dat is echt mooi wat je hebt gemaakt en ook je bent echt een goede danser terwijl ze me nog nooit heeft zien dansen… 

 

HELP MEEEEE

 

greetz  anna


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Je hoeft niet meteen zeker te weten of je verliefd bent of niet, dat komt meestal vanzelf wel na een tijdje, maar als je haar echt leuk vindt moet je misschien gewoon wat vaker tijd met haar doorbrengen. Het klinkt alsof ze wel geinteresseerd is in jou. Wat betreft je klas, daar zou ik me niet zoveel van aantrekken. Jouw relaties gaan hun niks aan en als zij het raar vinden dat jullie samen zijn is dat hun probleem, niet het jouwe. 

Reputatie 3
Badge +1

Dankjee, ik denk dat ik haar wel leuk vind eig!!

Reageer