Vraag

Ben ik verliefd en vindt hij mij leuk?

  • 5 December 2021
  • 11 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi hoi,

 

Ik heb een vraagje, ik ben een meisje van 13 en ik zit in de 3e klas, want ik denk dus dat ik een jongen uit mijn klas leuk vindt, alleen ik weet het dus niet zeker. Ik ken hem denk ik best goed. en ik reis al 2 jaar met hem naar school. Alleen ik weet dus niet of ik hem echt leuk vindt. Hoe weet je of je verliefd bent?

En ik vraag me nu dus ook af van vindt hij mij leuk. Hoe weet je dat? Want het klinkt misschien een beetje raar maar hij geeft ook best vaak iets van een schouderklopje of een soort knuffel als er iets kuts is ofzo.

plss help mij!

 

Alvast bedankt voor je reactie

Ikweetgeennaam888


11 reacties

Hey!

Hoe cliché het ook klinkt... Het is toch echt waar, alleen jij kan dat aanvoelen! Je kan proberen vrienden te worden zodat je er achter kan komen of je wat voor hem voelt.

Succes!

Groetjes Lucas 

Reputatie 2
Badge +1

Hoii, 

bedankt voor je reactie, ik denk dat ik al wel redelijk vrienden met hem ben, maar wanneer ziet een jongen je als vriend(in)?

Groetjes ikweetgeennaam888

Ik denk dat de meeste jongens (ik in ieder geval) het meestal wel leuk vinden om met meisjes te praten hoor. Er zijn er niet veel waar je echt geen contact mee wil en als dat zo is dan is dat ook wel duidelijk. Ik denk dat hij jou dus wel aardig vindt.

Reputatie 2
Badge +1

Oke dankje

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben een jongen van 13 jaar en ik wou je effe zeggen dat je gewoon met hem moet praten ik bedoel je moet hem nog niet vertellen dat je hem leuk vind (als dat zo is) maar vertel het hem in kleine stapjes en stel hem persoonlijke vragen ( niet te persoonlijk) als je nog meer vragen hebt mag je het zeker vragen. 

Reputatie 7
Badge +9

dan denk ik dat hij je leuk vind maar denk het alleen misschien bedoelt hij het alleen als goede vrienden maar een vraagje hoe ben jij 13 en zit je al in de 3e klas???

-onnodige quote verwijderd-

Kan gewoon, dit jaar nog 14 moeten worden en een klasje hebben overgeslagen

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Jup idd naja 14 in augustus pas

Reputatie 2
Badge +1

Thx iedereen voor de reacties iig

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik ben een jongen van 13 jaar en ik wou je effe zeggen dat je gewoon met hem moet praten ik bedoel je moet hem nog niet vertellen dat je hem leuk vind (als dat zo is) maar vertel het hem in kleine stapjes en stel hem persoonlijke vragen ( niet te persoonlijk) als je nog meer vragen hebt mag je het zeker vragen. 

Nog tips qua dingen om over te praten :-).

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb niet echt ideen meer namelijk... Zetmaar gewone dingen als sport enz. hebben we wel een beetje gehad als gespreksonderwerp

Reageer