Skip to main content

hey ik zit nu al een paar weken op de middelbare school er is dus iemand in mijn klas die ik denk ik leuk vind . de eerste keer dat hij mij zag ( was bij de kennismaking toen zat ik nog op de basisschool) vroeg die na lang twijfelen ben jij niet die …. ( zet die puntjes erbij omdat ik niet mijn echte naam wil zeggen zie je waarschijnlijk al in mijn profiel maar boeien) meisje die mee heeft gedaan aan de fakerrrrrr ik zei ja want dat heb ik aan meegedaan. Hij was meteen super aardig enz. de eerste schooldag was meer kennismaking en jongens en meisjes moesten we naast elkaar zitten om kennis te maken ik ging gwn ergens zitten met het idee er komt wel iemand zitten en anders ben ik alleen of met een meisje en toen kwam hij dus naast me zitten. we hadden een heel leuk gesprek! ik maakte een grapje over mijn blokbeugel dat hij me toch niet verstond en toen zei hij van wel en dat ik niet zo onzeker hoefde te zijn!🤗 zooo lief. hij maakte ook nog grapjes terug enz.  We hebben ook kluisjes naast elkaar en toen hij het hoorde en we kluisjes moesten checken zei hij ik ben blij dat ik naast jou zit en niet naast R ( een meisje die hij niet zo aardig vind) ik zei terug ja je zou maar naast haar een kluisje moeten hebben! 🙄 ! maar ik was dus naar een paar dagen mijn pasje kwijt en hij zei waar is je pasje en ik zei ja kwijt en hij zo dan moet je even naar de  congeirge kun je vragen of ze in je kluisje kunnen komen mis zit die daar in toen ik hem niet gevonden had riep hij vanaf de andere kant van de gang of ik hem al had gevonden super lief! al zijn vrienden waren er wel bij! later heb ik trouwens gwn mijn pasje gevonden en o ja we hebben maar 1 keer een moment voorn ons 2en gehad dat was toen ik mijn agenda in mijn kluisje gedaan en hij zijn boek er in had gedaan van het vak dat we toen hadden hij vroeg toen of ik samen wou lopen en toen ik te hard liep tikte hij me zachtjes aan en zei hij langzamer lopen gekkie dan hebben we minder les! ik snap het dat je dit niet allemaal leest maar mijn vraag is dus vind hij mij ook leuk of niet?

Ik denk van wel vraag hem om een keer iets doen doen en vraag het dan!


hey @Anoniem 1899  het probleem is dus dat ik dat niet durf


Ik zou gwn een keertje stukje lopen met die jongen en zeg gwn eerlijk wat je van m vind als je ff zit te chillen op n bankje… hij vind jou waarschijnlijk ook leuk!

nou veel suc6!


Jaaa geluksvogel.

Hij vind jou leuk en jij hem.

Ik ben heel blij voor je 

Vraag of hij jou ook leuk vind.

En dan wat later misschien verkering💗💗💗💗

 

Succes


dankjewel @Dancegirl en @Wildewetuhdienaamhe ik vind hem echt leuk maar ik ben bang dat hij ons meer als vrienden ziet


Reageer