Vraag

ben ik verliefd?

  • 27 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Ik weet niet precies hoe ik dit moet vragen/vertellen dus ik ga mn best doen:

Begin dit jaar zijn er een aantal klassen samengevoegd en nieuwe gemaakt enzo, omdat ik naar de 4e ben gegaan en we nu allemaal een profiel hebben gekozen enzo.

In het begin van het jaar heb ik gewoon nieuwe vrienden gemaakt enzo, zegmaar dingen die je altijd doet als je naar een andere of nieuwe klas gaat.

Eigenlijk viel mij toen meteen al 1 meisje op. Zei zit met profielvakken bij mij in de klas en eerst besteedde ik niet veel aandacht aan haar.

Na een paar maanden vertelde een van mijn vrienden mij dat hij iemand leuk vond. Ik heb vorig schooljaar in het begin van het jaar ook iemand leuk gevonden maar dat is nooit iets geworden en ik vind dat meisje ook al lang die meer leuk. Maar het zette me wel aan het denken omdat ik wel wist hoe het voelde om iemand leuk te vinden.

Ik denk dat het 4 maanden in het schooljaar was toen ik doorkreeg dat ik dus dat meisje wat mij al eerder opviel leuk vond. In het begin was het niet heel bijzonder ofzo maar ik wist wel dat ik haar leuk vond.

Maar met de weken dacht ik steeds vaker aan haar en probeerde ik ook om vaker in haar buurt te gaan zitten. Dat was onbewust en ik voelde ook dat ik haar echt heel leuk vond. 

Een paar weken geleden was ik aan het werk. Ik had het dus extreem koud tijdens mn werk en was er ook niet helemaal bij met mn hoofd want was best moe. Toen ik weer aan haar moest denken werd ik dus vanbinnen helemaal verwarmd en had ik t ook niet meer koud.

Sindsdien denk ik elke dag aan haar maar eigenlijk ken ik haar nog helemaal niet goed. In weet dat ik haar heeeel erg leuk vind maar ik weet niet of ik nou verliefd ben of niet, want toen ik in de 3e dat andere meisje leuk vond was het vooral omdat ik haar al goed kende enzo.

Kan iemand helpen ik weet gwn niet wat ik moet doen

Groetjess 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hey @MusicismyLIFE 

Ik denk dat je miss evenentjes moet w8ten en laat de tijd zijn ding doen, maar als je er niet uitkomt kan je er altijd met vrienden (of ouders, en ja ik weet dat dat moeilijk is) over hebben of als dat niet helpt een andere topic weer maakt.

miss kan je haar eerst beter kennen en meer praten zodat je miss haar meer leuk gaat vinden?

laat het mij maar weten hoe het is volgende week (of iemand anders heeft een beter idee en die doe je)

en groetjes @Kingboy  en fijne dagen🤠👑

Reageer