Vraag

ben ik verliefd?

  • 12 February 2024
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 137 reacties

Hallo allemaal. 
Ik ken een meisje ( laten we haar ise noemen) is iets ouder dan ik en woont tegen over mij. Ik ken haar al bijna 3 jaar. En ik merk de afgelopen tijd dat ik steeds meer aan haar begin te denken. En sommige momenten doe ik alles samen met haar. 
ik zag haar net ook nog. En we deden een groeps spel met vrienden. En daarbij hielp ze mij. En toen ze bij mij ging zitten voelde dat goed. 
 

hier mee de vraag aan jullie. 
Hoe ik dit zo verteld. Denken jullie dat ik verlieft ben? 
( als je vragen hebt. Stel ze dan. Mischien helpt het) 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

De kans is zeker aanwezig dat je verliefd bent, als je blij van haar word en graag uitkijkt naar dingen samen doen is het waarschijnlijk zo. Om dit haar te vertellen is heel lastig ik zou dit ook niet doen ik zou juist laten zien dat je verliefd bent en te kijken of zei het terug laat zien probeer te flirten zorg wel dat je niet te snel gaat. Emaal zo ver dat je haar verkering wil vragen zou ik dit in een prive situatie doen en zorgen dat je die tijd veel samen kan zijn 

Reputatie 7
Badge +12

Misschien kun je is kijken wat ze van jou vind?

Je kunt miss vragen aan een vriend of die gene het wil vertellen.

En wees gewoon jezelf bij haar dan komt het vast goed!😄

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Bramienator 

En als je tips zou geven ( hoe bijvoorbeeld flirten ) en hoe ik het moet aan pakken.

Reputatie 3
Badge +1

@Dpro  sws je zelf zijn en extra lief doen geef vee complimenten en doe wat goed voelt zelf flirt ik niet meer zo veel maar dat werkt denk ik wel

Reageer