Vraag

ben ik verliefd?

  • 13 November 2022
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi 

Ik zit ik een  dansgroep en dat doe ik elke zaterdag.  De hele groep is echt super aardig. Er is 1 jongen en daar ben ik vanaf het beging al heel close mee geweest, maar we hebben nog nooit afgesproken ofzo. Na het eerste jaar hebben we elkaar een half jaar niet gezien. In dat half jaar ging ik fantaseren dat ik een relatie met hem had. (Hij is trouwens nu 15 en ik 14). Toen het tweede jaar beging dacht ik bij mijzelf dat het gewoon allemaal een grapje was dat fantaseren. Maar toen de lessen weer begonnen ging ik heel erg veel aan hem denken vooral als ik liedjes hoorden of stelletjes zag lopen over straat, maar als ik op zaterdag dan weer bij hem was waren al die gedachte weg. Daarna hebben we elkaar drie weken niet gezien. En gisteren zag ik hem weer voor het eerst en ik dacht hij is eigenlijk best wel knap (terwijl ik sids dat ik 6 ben geen enkele jongen knap heb gevonden) dus ik schrok best wel erg. De hele les lang voelden ik iets geks en als hij me aanraakten dan wou ik gewoon zo graag tegen hem aan liggen of hem een knuffel geven. Ik ben ook sinds dat ik 6 ben niet meer verliefd geweest dus ik weet het allemaal even niet meer. Ben ik nou verliefd op deze jongen?? 


1 reactie

Ik denk het wel aangezien je zo graag samen met hem wil zijn en hem aantrekkelijk vind dus missch moet je proberen met hem te flirten

Reageer