ben ik verliefd?

  • 11 June 2022
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyhey,

jullie moeten me helpen, ik meen het!!!!

ik ken dus iemand, het is een they/them/theirs snap je?? laten we het maar Wolf noemen (niet zn echte naam, is alleen makkelijker) en we hadden dus gister een schoolfeest en vroeg of Wolf ook wilde komen. ik ken Wolf via toneel en het is altijd heel gezellig met het. dus ik dacht dat het wel grappig zou zijn als we dan samen gaan. dus ik en een vriendin gingen daar naartoe met gala jurken terwijl het gwn een feest was van kinderen van klassen 1t/m3 van middelbare. en toen later kwam Wolf ook. het was echt super gezellig tot we buiten waren om even frisse lucht te krijgen. dus we stonden buiten met een paar mensen. en toen hadden we een paar keer oogcontact. en Wolf’s ogen zijn zo ontzettend mooi, echt O-M-G. een mix van geel en een beetje groen en een beetje blauw. echt fantastisch. en ik weet dat Wolf een partner heeft. laten we die Beer noemen. en ik vroeg dus ooit een keer via app of Wolf een foto wilde sturen yk. en toen zei die ze en haar. en toen gister vroeg iemand of Wolf op jongens of meisjes viel, en toen zei die jongens. ik werd alleen maar meer confussed. en ik loop al langer met de gedachten of ik Wolf leuk vind. ik word officieel helemaal gek! 

en ben ik nu pansexuel ofz?? wat ben ik nouuuuu??? 

iemand help me!! pleaseeeeee!!!!

groetjes van een wanhopige 12 jarig meisje. 

Oké bye


3 reacties

Badge

Hey,

 

Denk je vaak aan die persoon of kan je soms niet wachten tot je die weer ziet?

Ben je soms nerveus als je hem ziet, denk je veel te veel na voor je iets durft te zeggen tegen die persoon?

dan ben je waarschijnlijk verliefd

Reputatie 3
Badge +1

@Robanoniem ik zie het elke dinsdag, en als ie er dan is, ben ik super blij. en ja, ik word wel een beetje nerveus als ik m zie. 

onnodige quotes verwijderd

Reputatie 7
Badge +6

Dan kan het best goed zijn dat je verliefd bent. En je zei dat Wolf een partner heeft, dat is dan een meisje (als ik het goed gelezen heb)? Waarschijnlijk valt Wolf dan op beide als hen heeft gezegt dat hen op jongens valt. Dus geen paniek!

Reageer