Vraag

ben ik verliefd

  • 13 March 2021
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Hey!

ik heb al eerder een topic gestart over verliefd zijn want het gaat om dezelfde jongen. 
hij is 1 jaar ouder dan ik maar hij zit wel gwn bij mij in de klas omdat hij is blijven zitten.

ik vind hem dus denk ik leuk, alleen weet ik niet zeker of ik verliefd op hem ben. 
hij maakt soms gemene grapjes over andere meisjes ( die vinden dat gwn grappig zo is hij) alleen bij mij doet hij het nooit, en als hij het doet zegt hij altijd sorry. 
gisteren waren we met een groepje aan het bellen en hij zat er ook bij, ik ging doe een vinger naar beneden doen de: …. ( mijn naam) versie. Ik zei zo: doe een vinger naar beneden als je …. heel erg leuk vind, en hij deed een vinger naar beneden! Ik weet niet zeker of hij mij leuk vind maar ik doe wel heel lief tegen hem en hij ook tegen mij, het kan vriendschappelijk zijn. Hij heeft wel ooit tegen mij gelogen… daar denk ik nog steeds over na maar het kan ook een goede bedoeling zijn want hij was ooit op een ander meisje en ik heb die toen geholpen om vk te krijgen ( toen was ik nog niet op hem) maar hij deed prc hetzelfde bij dat meisje dat wat hij nu bij mij doet: willen bellen maar niet durven, appen om de nutteloze dingen, en gwn heel lief zijn tegen mij. 
ik denk veel over hem na, soms zoveel dat ik mezelf niet kan concentreren. 
 

ben ik verliefd of niet? 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Miss, ben je verlegen als je bij hem in de buurt komt of praat? Je zegt wel dat je altijd aan hem denkt, dus mag je zelf kiezen of je het bent...

Badge

Haaiii,

Als ik verliefd ben... word ik opeens heel verlegen en zenuwachtig als ik bij diegene in de buurt ben. Misschien ben je dat ook wel.

Ik stel mezelf vaak de vraag: kan ik zonder hem? Wat zou ik er van vinden als hij verkering  krijgt met iemand anders?

Misschien helpt het je. 

Hopelijk heb je er wat aan 🙂

-xxx-

Reageer