Vraag

ben ik verliefd?

  • 21 May 2020
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb een probleem... Het is nogal een lang verhaal. Het begon allemaal in het begin van dit schooljaar. Er begon een jongen te sturen naar mij.
Hij vroeg in het begin nog gewone normale vragen zoals wie ben je, hoe oud ben je enz.. maar na een tijdje begon hij vragen te stellen zoals heb je al gekust enz... allez om een lang verhaal kort te maken ik werd verliefd op hem... maar ik durfde er nooit in het echt mee te praten want ik had veel te veel sres daarvoor... na een tijdje stopte hij met sturen. Ik vond dat wel jammer want ik was nog steeds verliefd. Na een paar maanden hadden we geen contact meer en was de verliefdheid wat gaan zakken. Maar dan kreeg een vriendin van mij een lief. We stonden vaak bij de vriendengroep tijdens de speeltijd van dat lief. Bij die vriendengroep was ook een andere jongen die vaak naar mij keek en ik naar hem. Na een paar weken begon hij ook steeds meer grapjes te maken om mijn aandacht te trekken. Die vriendin van mij zei dat hij een oogje had op mij wat ik weg lachte en niet geloofde maar het bleef in men achterhoofd zitten...
Dus ik stuurde naar hem of hij verliefd op me was. En hij zei: " kan" ik zei: "ok" hij antwoorde terug: "alle ja ik ken u ni zo goe dus ik ga ni gelijk aanvraage snapje wat ik bedoel?" Ik zei: "ja ja" een tijdje later stuurde hij: Ma wa zou gy zeggen als ik het nu zou aanvraage.
En ik zei: Als ik u teleur stel sorry ik zou nee zeggen puur omdat ik u nog nie heel goed ken en ik op de moment nie verliefd ben da wilt nie zeggen dat ik u beter wil leren kennen😉
En zo ontstond er weer een gesprek en na veel sturen kreeg ik precies weer gevoelens. (hij is niet super knap maar wel lief en hij is 2 jaar ouder) na een tijdje begon hij hartjes te sturen enz. Op een moment stuurde ik dat het jammer was dat we nog nooit alleen hadden gesproken waarop hij zei dat we dat de volgende speeltijd konden doen. Dus dat gingen we doen ik had heel veel stres en ik durfde niet naar hel te gaan maar hij kwam naar me af ik wist niet wat zeggen en had heel veel stres dus ik zei maar iets doms en na 1 minuut ging ik al terug naar men vriendin ik weet niet wat me toen overkwam maar ik had dat altijd ik durfde gewoon niet te praten tegen hem... maar dan na een lange tijd stuurde hij dat hij me mooi en lief vond. Ik stuurde dat ik nog niet klaar was voor een relatie...
Ik weet niet wat er was met mij maar soms wou ik met hem samen zijn en knuffelen enz en soms niet en wou ik geen relatie ik weet niet hoe dat komt. Na nog een tijdje ging mijn vriendin uit elkaar met die andere jongen dus ik zag hem niet veel meer tijdens de seeltijd (de jongen waar ik gevoelens voor had)
En dan na een maand of 2 gingen de scholen dicht door corona en nu krijg ik precies weer gevoelens voor hem... ik weet het allemaal even niet meer maar wat moet ik nu doen? Ben ik echt verliefd op hem? En waarom was ik op de ene moment verliefd en op de andere moment niet?
En hoe zorg ik ervoor dat ik niet meer twijfel of ik wel of niet verliefd ben?
En hoe zorg ik er terug voor dat hij weer op mij wordt? en waarom was ik zo gestrest als ik met iemand moet praten? Zoveel vragen waar ik het antwoord niet op weet en ik het antwoord wel op wil weten...

Ik hoop dat jullie me willen helpen!
Groetjes vliegende prinses


1 reactie

Heey, 

Ik ben een jongen maar uit mijn ervaring kan je 'm opnieuw gewoon appen hoor. Dat vinden jongens altijd leuk!

Ookal vind je 't misschien lastig probeer toch op een goed moment met hem af te spreken, en laat vooral je angst niet in de weg zitten, maar luister wel naar je gevoel

Xx

Reageer