Skip to main content

Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe vriendin. Ze vroeg of ik bij haar thuis wilde langskomen. Dus was voor het eerst bij haar thuis, ze vertelde wel dat ik niet moest schrikken omdat zij en haar moeder thuis naakt rondlopen. Ik kwam 's avonds aan en zij en haar moeder liepen inderdaad naakt rond. Ik bleef bij haar slapen, maar in de nacht werd ik wakker en stonden zij en haar moeder naast mij . Haar moeder vroeg of ik zin had in een triootje. Ik zei seks met uw dochter vind ik prima, maar heb geen zin in een triootje. Toen trok haar de moeder van mijn vrienden de laken van mij af en begon mijn borstkas te kussen terwijl mijn vriendin mij begon te pijpen , toen ik een stijve had trok ze haar gezicht weg en ging haar moeder op mijn lul zitten. Ik probeerde haar van mij af te krijgen maar dat lukte niet. Toen ging ze zo vaak heen en weer dat ik klaar kwam . Daarna zei ze boos: zie jij nu zo moeilijk is het niet. Ik had toen tegen mijn vriendin gezegd dat ik haar nooit meer hoefde te zijn. Trok mijn kleren aan en ben weggegaan.

 

Nu is mijn vraag ben ik verkracht door de moeder van mijn vriendin.

 

 

 

 

Ja, je bent verkracht, en dat is zeker niet ok! Je moet zo snel mogenlijk hulp zoeken, en dit zeggen tegen een volwassene die je vertrouwt, zoals je ouders, een leraar, je mentor, de huisarts, de politie etc. Dit is heel erg strafbaar, en het is heel erg dat je dit hebt meegemaakt.

Veel succes en beterschap!


Hallo Kapser :)

Ja, het was een verkrachting gezien je geen toestemming gaf. Zoals ItzzJustme zegt, zeg het tegen iemand. Doe aangifte gezien verkrachting strafbaar is. 

-TheMightySlayer <3


Ik kan wel aangifte doen bij de politie, maar dan zullen mijn ex vriendin en haar moeder zeggen dat er niets gebeurd is, en dan krijg ik misschien de Politie op mijn dak want dan denken zij dat ik een valse aangifte gedaan heb.  En het doen van een valse aangifte is strafbaar. En welke bewijzen heb ik?


Kapser, ik zou je echt geen zorgen maken dat ze het zien als valse aangifte.  Het is jouw woord  tegen hun woord. De politie gaat echt niet zomaar zeggen dat je een valse aangifte hebt gedaan. Dat gaan ze dan proberen uit te vogelen hoe en wat weet ik niet. Maar zoals TheMightSlayer zegtzou je aangifte kunnen doen.  Probeer hier over te praten met een goede vriend(in)  of een volwassene die je vertrouwt. Sterkte!


Hallo Kasper, 

 

Vreselijk wat er is gebeurd! Het is wel goed dat jij het hebt uitgemaakt met jouw vriendin. Maar jij bent zeker weten verkracht. Ga naar de politie en doe aangifte, zoals hierboven al is gezegd. Jouw aangifte wordt waarschijnlijk niet zomaar als 'vals’ verklaart, de politie zou er eerder niks aan doen. Als jij ook mentale schade hebt of trauma's zou ik praten met een psycholoog. Echt erg wat die moeder heeft gedaan. Als ik jou was zou ik ook niet zomaar bij iemand slapen, als jij de ouders nog niet kent. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt! Veel sterkte!

Groetjes,

Anoniempje2222  


Beste Anoniempje2222

 

Zoals ik al aangaf was ze al 3 maanden mijn vriendin, maar ga zeker aangifte doen


Ik kan wel aangifte doen bij de politie, maar dan zullen mijn ex vriendin en haar moeder zeggen dat er niets gebeurd is, en dan krijg ik misschien de Politie op mijn dak want dan denken zij dat ik een valse aangifte gedaan heb.  En het doen van een valse aangifte is strafbaar. En welke bewijzen heb ik?

Hoi Kasper, maak je daar niet teveel zorgen over. De politie heeft hier ervaring mee.

Wat ze bijvoorbeeld kunnen doen is de moeder en de dochter apart van elkaar vragen stellen en controleren of ze hetzelfde vertellen.   Stel dat de een liegt dat jij meteen zin had en de ander liegt dat je later zin kreeg, dan klopt hun verhaal dus niet.

Ja, je kunt zeker aangifte doen.


Reageer