Vraag

ben ik nog wel verliefd?

  • 18 April 2023
  • 0 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi hoi, pfff ik heb dit al heel lang niet gebruikt.

ik (16) heb een vriendje (3 dagen 20)  voor al iets meer dan een jaar. Maar de laatste tijd twijfel ik of ik nog wel zo verliefd ben.  Ik ben vorige week op reis geweest met school een hele week en heb hem niet meer gezien, wel gebeld en geappt enz, maar ik merkte in die week dat ik hem niet miste zoals ik had gedacht. Voor ik wegging jankte ik zowat alles bij elkaar omdat ik hem niet kon missen voor mijn gevoel. Nu ben ik terug en heb de hele dag met hem doorgebracht. Alleen, ik voel geen spark✨. Niet tijdens t zoenen of tijdens de seks ofzo, als ik met een gewone vriend deze dingen had gedaan had ik hetzelfde gevoel gehad.

(even ter info, ik ben niet vreemdgegaan en zou ik nooit doen) 

Ik heb ooit wel gehoord van knuffelhormonen, dat houdt in dat je niet meer constant vlinders hebt maar wel van elkaar houd. Dus nu weet ik niet wat het is

ik wil ook niet het ineens afkappen, want ik ga met zijn familie ook nog mee naar frankrijk deze meivakantie en we draaien samen leiding en hij heeft mn leven een hele andere positieve wending gegeven afgelopen jaar. Maar daardoor voel ik me dus nu enorm schuldig dat ik t niet echt voel.
 

Moet ik ff doorbijten en het een kans geven of het laten? Ik wil hem aan de ene kant niet kwijt, maar ik wil mezelf en hem niet voor de gek houden natuurlijk.

iemand een idee?

groetjes Ranger13


0 reacties

Geen reactie

Reageer