Skip to main content
Vraag

ben ik mooi genoeg?

• May 5, 2025
  • 8 reacties
  • 255 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

heyy ik ben een meisje van 14 en ben niet en nooit ecght onzeker over me zelf geweest alleen hheb ik nu vaak asl we met vriendinnen zijn en we zien knappe jonegsn dat we dan zeggen tegen elkaar omg ze zijn echt knap enz gwn ja maar hun willen er dan wel gwn heen of mischien hun snap vragen alleen vaak als dit gebeurd voel ik me niet mooi genoeg voor hun en ik vind me zelf wel mooi maar ja ik weet niet of julie het snappen maar ja en vaak is dat ook omdat ik ginger ben en vaak mensen der dingen over zeggen als julie tips hebben of ook hebben/hadden let me know

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 6, 2025

Hey als ik  jou verhaal zo hoor dan komt het 100% goed!!! Als de jongens dat zeggen zonder te weten dat jij het hebt gehoord!!! En als dat niet is geloof ik 100% dat je er heel mooi uitziet en super aardig bent. Niet alles draait om jongens en je uiterlijk. Het belangrijkste is jezelf, je innerlijk, wie je bent en hoe jij jezelf uniek maakt van andere!!! ❤️ Groetjes

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 25, 2025

heyy sry dat ik pas zo laat reageer super lief dankjee wat je zegt is eiglijk ook wel zo dankjee

• June 26, 2025

Hallo,

Ik sluit me aan bij wat ​@Love or Not zegt. Het gaat niet om uiterlijk.
Roodharig zijn is heus niet erg, ik heb het zelf ook en er worden echt heel vaak opmerkingen over gemaakt maar de meeste mensen vinden het toch stiekem wel mooi. En trek je er gewoon niks van aan als ze daar opmerkingen over maken. Dat is best moeilijk, dat ervaar ik zelf ook, maar het kan je wel helpen.

Groetjes🩷

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

heyy ik ben een meisje van 14 en ben niet en nooit ecght onzeker over me zelf geweest alleen hheb ik nu vaak asl we met vriendinnen zijn en we zien knappe jonegsn dat we dan zeggen tegen elkaar omg ze zijn echt knap enz gwn ja maar hun willen er dan wel gwn heen of mischien hun snap vragen alleen vaak als dit gebeurd voel ik me niet mooi genoeg voor hun en ik vind me zelf wel mooi maar ja ik weet niet of julie het snappen maar ja en vaak is dat ook omdat ik ginger ben en vaak mensen der dingen over zeggen als julie tips hebben of ook hebben/hadden let me know

Hé junajuna, 

@Love or Not heeft helemaal gelijk! ik wilde er nog wat bij zeggen als dat mag? Ik heb dat zelf ook welleens gehad ik ben namelijk 3 keer afgewezen geweest en dat is niet lekker maar het heeft me wel geleerd dat jongens en vrouwen niet boven elkaar staan ofzo, ze zijn allebei gelijk knap of niet knap rijk of niet rijk lief of niet lief, iedereen heeft wel iets en we zijn met zn allen imperfect maar we zijn perfect op onze eigen manier en tuurlijk we zijn ons hele leven aan het leren en we gaan echt nog veel fouten maken, maar dat mag, en als jij niet kan veranderen over wat mensen over je zeggen dan moet je je niet druk maken hoor je kan daar toch niks aan doen, 

en ik denk stiekem dat jij best wel een lieve meid bent 😉, dat is wat veel jongens zoeken.

groetjes ik

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 2, 2025

heyy echt supper lief ja wat jullie zegge is wel zo het is soms gewoon zo verveld om als maar opmerkingen te krijgen over  me haar kleur en als of mensen niet meer echt kijken naar de rest en het is niet echt pesten maar gwn kleine dingen maar ja daarom dacgt ik soms ook van jongens kijken soms niet verder dan dat ik oranja haar heb een oordelen heel snel waardoor ik ook onzeker raatke maar julei antwoorden hebbben wel gehoplen dankje well

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Heey ​@junajuna, ik snap je helemaal. Het is heel normaal om je soms onzeker te voelen, ook al ben je dat meestal niet. Vooral als je met vriendinnen bent en ze praten over knappe jongens, kan het makkelijk zijn om jezelf te vergelijken en te twijfelen of je wel mooi genoeg bent, zeker als mensen opmerkingen maken over je ginger haar.

Maar onthoud dat jouw schoonheid niet alleen zit in hoe je eruitziet, maar ook in wie je bent – je persoonlijkheid, je humor en je vriendelijkheid. Mensen die je echt leuk vinden, zien dat ook en vinden je juist mooi zoals je bent. Probeer je te focussen op de dingen die je wél mooi vindt aan jezelf en herhaal die af en toe in je hoofd of hardop.

Praat met je vriendinnen over hoe je je voelt, want delen helpt vaak. Vergeet niet dat iedereen wel eens onzeker is, ook mensen die zelfverzekerd lijken. En als iemand iets vervelends zegt over je haar of iets anders, probeer het niet persoonlijk te nemen; vaak zeggen mensen zulke dingen om te pesten, niet omdat het waar is. Je bent echt mooi zoals je bent!

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

dankjee wel echt super lief het help heel erg als ik weer even hoor hoe t is dankjewell

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 12, 2025

Iedereen is mooi genoeg  dus ga alstublieft niet aan je zelf twijfelen .