Skip to main content

Het is een erg lang verhaal en ik vind het moeilijk om erover te praten, maar oké. Ik had zeg maar een vriendje toen ik 8was, ik ging een keer met hem afspreken en hij wou ineens steenpapierschaar trek je broek uit doen . Hij wou ook andere dingen maar ik zei nee, ik snapte hem ook helemaal niet, drm maakte hij het de volgende dag ook uit.

Nu 5-6 jaar kom ik bij hem in de vriendengroep doordat ik bij hem in de klas zet en het was een hele kleine school dus ja vond ik wel gezellig. Ik kreeg allemaal rare dingen te horen dat zei achter mij om een roddel hadden over dat ik vingerde op een kamp enz erg vaag. Maar oke mnu, dus we gingen een keertje afspreken in tenten kamperen (Nee ik heb hem niet geneukt), het was gwn gezellig en tijdens spellen moesten we wel onder een afdak zeiltje blijven voor de regen. Hij zat me aan te tikken met zn voet en later lag zn been op mij ongeveer. Hij gaf ook heel veel seintjes maar ik vond hem eig ook wel leuk ineens. Toen wij nog de enige waren de wakker waren paste hij niet meer in de tent van de jongens, dus hij kwam in mijn tent van 3 pers. terwijl wij met 2 waren. Alles was nat dus hij lag half op mn bed en daarna er ook echt op. 

Ik ben altijd eig onzeker geweest over mezelf maar dat was de enige zomer dat jongens mij ineens opmerkte. Hij, ik nou hem ff L, vroeg mij ook. Ik voelde me erg opgewonden maar ik wist dat mn ouders het niet goed zouden vinden en klein dorpje iedereen komt erachter. Ik heb L toen afgewezen, maar een week later zei ik wel ja. We hebben een week gehad maar ik was op vakantie en heb hem niet persee gezien, hij zei binnen 3 dagen dat hij van me hield. Ik kon het echt niet verbergen voor mn ouders en ik moest het uitmaken. 

Dat was de zomer maar wij bleven contact hebben. Nu we hebben samen geschaatst en nog gwn afgesproken maar hij appte me altijd en ik hem deze 5 volle maanden over hem gedacht en ik dacht dat hij hetzelfde deed, want hij nodigde mij ook uit voor nieuwjaar om vuurwerk af te steken. Eergisteren kwam ik erachter dat hij een vriendin heeft, en met haar naam heb ik haar niet perse ergens gevonden. Ik maak me er zo zorgen op fz ik weet niet waarom. Ik mag van mn ouders wel een vriendje hebben nu en ik wou met hem maar dat kan nu niet. Ik weet echt niet meer wat ik met mn leven moetlol

Je moet het dan laten gaan en iemand anders proberen te zoeken


Hoii,

Die gast is het echt niet waard, ookal zou je hem missen. Als hij zomaar een nieuwe vriendin neemt zonder het ook maar een beetje af te sluiten met jou is hij echt gewoon een red flag. 


Reageer