Skip to main content

hi hi,

oke nooit gedacht dat ik dit zou doen, maar ja hier ben ik dan. bijna 3 maanden geleden voegde ik n jongen toe op snap. ik kende m al, maar niet persoonlijk ofzo. we hebben sinds die dag tot vandaag elke dag 24/7 gesnapt en ja hij is ook hier best wel vaak komen slapen. hij wist dat ik gevoelens had voor m en hij had t ook voor mij, maar hij wou me beter leren kennen. logisch want we kennen elkaar pas net toch? maar afgelopen weken voel ik het al niet meer, maar van binnen toch weer wel. hij heeft dus net gezegd dat hij de feelings niet voelde. oh ja en nu zit ik in een kinda mentalbreakdown en nja. ik heb m ook op snap als ontvangen laten staan, is dit wel handig? ik bedoel ik wil nog steeds contact, maar is dit niet dom van me dat ik m nu negeer? 

Gefriendzoned is als degene waarop je verliefd bent zegt dat ie niet meer wil zijn dan vrienden, en jij zegt dat hij ook gevoelens had en nu niet meer, probeer gewoon nog met hem te snappen, ook al heeft hij geen gevoelens, blijf gewoon close, en voor je het weet vindt hij je miss weer leuk.

 

flopflop13


Reageer