ben ik er klaar voor?

  • 26 March 2024
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben een meisje van 12

ik wil graag een vriendje alleen de jongens uit onze klas zijn net kleuters. Ik ben al wel klaar voor de volgende stap zoals kus op mond of misschien zelfs wel tongen.

Maar ik denk niet dat iemand dat interesseert en ik doe al aan zelflbevrediging. Alleen het ding is dat ik niemand heb ga bijna naar de middelbare wat doe ik hiermee wacht ik? Of ga ik op zoek want de enige jongen die leuk is en die ook hier interesse in heeft, heeft verkering met mijn bestie dus ik breek girlcode niet ga niet met hem ook al vind ik hem een beetje leuk🤍 Wat doe ik hiermee?


2 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey

 

Ik zit net met het zelfde probleem (ik ben een jonge)

Jammer genoeg zitten er dit jaar geen meisjes in mijn klas ik heb nog wel contact met de kinderen van mijn vorige klas maar niet veel meer

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hellolol 

Ja, veel jongens gedragen op die leeftijd nog een beetje als kleuters, ze lopen een beetje achter op de puberteit in vergelijking met meisjes (wat vrij normaal is hoor). Ook hebben niet alle jongens op die leeftijd al behoefte aan een relatie, maar naarmate ze ouder worden word het steeds minder. Ik werd pas op 14 jarige leeftijd verliefd, en sommige jongens uit mijn klas nogsteeds niet.

Je bent nog pas 12, je hebt nog ruim voldoende tijd, en vaak zijn 'echte' relaties nog een beetje te zwaar op deze leeftijd, maar dat verschilt per persoon.
Kijk waar jij je prettig bij voelt, maar je hoeft je echt niet te haasten hoor.

Groetjes ItzJustin

 

Reageer