Vraag

ben ik een probleem

  • 4 April 2024
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik was vorig jaar dus flink een slet en heb veel dingen met veel jongens gedaan, maar ik ben nu veranderd en ben niet meer op die shit. Maar nu heb ik dus een vriend en ik heb hem niks verteld of dat verleden dus hij dacht dat ik nog maagd was, nu hebben wij het dus gedaan en was hij helemaal blij dat we bijde ontmaagd waren, maar ik was al ontmaagd en nu voel ik me ziek schuldig, ben ik een probleem?


1 reactie

Je hebt actief gelogen in je relatie, dat is nooit goed.  De enige manier om het schuldgevoel weg te krijgen is het hem eerlijk vertellen en hopen dat hij het niet erg vindt/ vergeeft.

 

ik wil ook bijvoegen dat er helemaal niks mis is met een ‘slet’ zijn. Door de overheersende mannen cultuur wordt het namelijk als slecht bestempelt als vrouwen met veel mannen het bed in duiken, terwijl als mannen dit doen ze juist positieve reacties krijgen. Eigenlijk vind ik de benaming slet al irritant, je bent een meisje dat van seks houdt, en? Daar hoef je je toch niet voor te schamen? 

 

natuurlijk is het niet goed als je als een ‘slet’ gedroeg om andere redenen, bijvoorbeeld omdat je ongelukkig was of je gedwongen voelde het te doen.  Dan is het natuurlijk goed dat je bent gestopt.

Reageer