Vraag

Ben ik desperate?

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allen! Sorry voor de lange tekst, ik heb echt hulp nodig

Met nieuwjaar stuur ik altijd via zo’n verzendlijst via whatsapp gelukkig nieuwjaar naar iedereen. Maar dit jaar reageerde een meisje uit mijn klas met: “jij ook 😘.” Ik ben verder niet per se goeie vrienden met haar dus vond de emojikeuze een beetje vreemd!

Nou vroeg ze gisteren aan mij of ik haar kon helpen met iets voor huiswerk, dus ik haar helpen allemaal via WhatsApp. Zodra we klaar:

 Zij: “bedankt”

Ik: “geen dank”

Zij: “xx”

Is dat een manier waarop meisjes flirten, of praten sommigen meiden  zo tegen iedereen!?

Bonus complicatie: Het is de crush van 1 van mijn beste vrienden, dus toen zij dat kusje stuurde, stuurde ik een screenshot naar hem van mr. Steal yo girl haha. Toen zei hij: “zo praat ze tegen iedereen!” Maar nou kwam ik er gisteren achter van een andere vriend dat hij is afgewezen, dus nou weet ik niet of hij oprecht was of dat hij het zei zodat zij niet bezet raakte.

Toen hij werd afgewezen zei hij namelijk ook: “Misschien in de toekomst?” En toen zei zij: “Ja, misschien.” (duidelijk om hem niet te kwesten).

PS: ze is echt lekker.


3 reacties

ik zou als ik jou was kijken hoe ze doet in het echt. heel vaak zijn mensen heel flirterig op whatsapp omdat het daar makkelijker gaat, en durven/willen ze in het echt niet zo veel.

Reputatie 2
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon- 

 

Ok, dankjewel. Dat gaat alleen nu een beetje moeilijk vanwege de lockdown enzo maar daarna z ik het doen

Badge

Meisjes praten zo tegen elkaar (soms ook tegen jongens licht eraan hoe goed ze bevriend zijn) maar als je haar niet zo goed kent zou het kunnen dat ze aan het flirten is ja. Mijn eigen vriendinnen als ze iemand leuk vinden worden ze meestal heel irritant wat dat voor nut heeft vraag ik me af maar het zou dus kunnen ja.

Reageer