Skip to main content
Vraag

ben ik de eninge?

• December 10, 2025
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen ik ben een meisje van 12 jaar en ik ben super rap verliefd.

ik vroeg mij af of ik de enige was die super rap verliefd word

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 10, 2025

Hey, nee hoor. Verschilt per persoon. Ik ben 3 keer al verliefd geweest. Nouja eig 2 keer op dezelfde persoon maar dat het een tijdje niet zo was XDย 

ย 

Liefs Yusa ๐Ÿ˜˜

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 11, 2025

Hey! Dat is niet raar hoor. Lief juist. Ik hoop dat je verliefd wordt op iemand die dan ook verliefd op jou wordt ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜‰

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 13, 2025

Hey,

Je bent zeker niet de enige hierin, ik ben zelf ook iemand die snel verliefd wordt. Dit schooljaar (vanaf september) ben ik al 4 keer verliefd geweest waarvan 2 echte relatie. Ik weet zelf ook nie hoe dat komt. Nu ben ik samen met iemand ma ik stuur ook veel met een andere vriendin (ik ben een jongen) en haar vriendinnen vinden da nog al raar dat ik zo snel verliefd wordt en lachen mij daarmee uit.ย 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 16, 2025

hi โ€‹@Lieke8ย 

ik ben 12 en ik word niet zo snel verlieft maar mijn broertje van 11 die heeft al met 9 verschillende meisjes gehad het was niet echt serieus hij was bij de helft van de meisjes 7 of 8 maar hij heeft nu ook maar het word nu best serieus tussen mijn broertje en zijn vriendin maar het is niet echt raar sommigen mensen worden snel verliefd zo als mijn broertje en sommigen mensen niet zo snel zo als ikย 

ik hoop dat je er wat aan hebtย 

groetjes lilou