ben ik bi of niet ?

  • 14 April 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoi

ik zat rond december te denken of ik mijn aller beste vriendin misschien leuk vond. maar toen verklaarde ik me eigenlijk voor gek. tot ik dit gevoel weer rond februari kreeg en toen had een andere vriendin van mij ook tegen mij gezecht dat zij bi is en heb al veel tips gevraagt aan die vriendin die bi is maar ik weet nog steeds niet helemaal of ik mijn allerbeste vriendin leuk leuk vind. en dat komt denk ik omdat er een paar dingen mij tegen houden 1. zij valt zelf op jongens 2. ik weet niet hoe mijn familie hier op reageerd 3. ik weet niet of ik verliefd ben en vind het best lastig om na te denken of ik dus wel verliefd op haar ben en rond die periode heb ik ook heel lang een jongen leuk gevonden en toen mijn allerbeste vriendin een keer bleef slapen had ik zo'n raar gevoel een beetje zo.n gevoel als er bijvoorbeeld een knappe jongen voor bij komt  

dus hebben jullie tips hoe ik er achter kom of ik bi ben (of hoe ik weet of ik haar leuk vind )


1 reactie

Hey

Volgens mij is het beter als je daar zelf achter komt. Laat je gevoelens  gewoon spreken en negeer ze zeker niet. En als je wil weten of je haar leuk vindt luister dan naar je hart. Vergeet dit zeker niet. Als je haar ook echt leuk vindt ga je precies meer aandacht hebben voor haar dan de anderen. Je gaat je meer gek voelen.

 

Of je bi ben.

Ja dat kan, wanneer je zegt ik val op beide (op J en M). Maar dat is iets dat jij zelf alleen kan zeggen. Niemand anders kan jou dat zeggen. Je moet je gevoel laten gaan. Van wie je houd kan alleen jij bepalen.

mvg

Reageer