Ben ik bi?

  • 1 May 2024
  • 6 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal,

K struggel de laatste tijd enorm.

Ik heb een vriend mr k heb t gevoel da k ook op vrouwen val.

K kijk zo naar meiden en k denk van wauw.

K weet t ff niet meer.

K durf t niet te zeggen tegen niemand.

K voel me hier niet goed over.

K heb altijd gezegt van k respecteer mensen als ze lesbies bi seksueel en homo's.

Mr da k mezelf nie zou respecteren als k t zelf ben.

Durf t ook nie tegen m'n vriend te zeggen hij zegt altijd van als m'n broertje t word ofz dan sla k m.

En weet k t.

Ik weet t echt nie meer.


6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey, 

 

het kan zijn dat je bicurieus bent, maar dat je naar vrouwen kijkt en deze mooi vindt betekend niet dat je op vrouwen valt hoor.

 

het is normaal om mensen mooi te vinden, ook van t zelfde geslacht, maakt dat je gay? Nee!! Iemand mooi vinden en echt gevoelens hebben voor die persoon is een heel verschillend iets.  
 

ik zou niet “bang” zijn, ookal is het helemaal oke om gay te zijn. 
 

stel je voor je bent t nou wel, lekker boeie! Zolang die persoon jou goed behandeld, maakt t toch geen reet uit of dat een jongen of een meisje is?

 

xx

Reputatie 2
Badge

Hey, 

 

het kan zijn dat je bicurieus bent, maar dat je naar vrouwen kijkt en deze mooi vindt betekend niet dat je op vrouwen valt hoor.

 

het is normaal om mensen mooi te vinden, ook van t zelfde geslacht, maakt dat je gay? Nee!! Iemand mooi vinden en echt gevoelens hebben voor die persoon is een heel verschillend iets.  
 

ik zou niet “bang” zijn, ookal is het helemaal oke om gay te zijn. 
 

stel je voor je bent t nou wel, lekker boeie! Zolang die persoon jou goed behandeld, maakt t toch geen reet uit of dat een jongen of een meisje is?

 

xx

Echt lief dankjewel.

Bij n vrouw krijg k ook n beetje n warm gevoel ofz k struggel dr heel erg mee op t moment

Reputatie 6
Badge +3

Dat snap ik, t zijn natuurlijk hele rare gevoelens opeens, en ik denk dat iedereen wel een beetje begint te twijfelen minimaal 1x in hun leven. Stel je voor je begint nu echt gevoelens voor een vriendin ofzo te krijgen die je ook voelt voor je vriend kan je miss gaan experimenteren (maar ja dat moet dan niet achter je vriend zijn rug om, dat is niet oké vind ik)

 

en anders kan het zijn dat je vrouwen gewoon aantrekkelijk vind of een vrouw kan aanbidden, maar nooit een relatie met een vrouw zou nemen. Dat is ook niet gek zo voel ik me ook, terwijl ik ook gewoon een vriend heb 

 

je bent niet de enigste xx

Reputatie 2
Badge

Dankjewel!

K zou ook nooit achter m'n vriend z'n rug met n vrouw gaan experimenteren.

Mr k voel mij gwn niet goed hier over en m'n moeder weet hier ook niks van.

K weet ook nie hoe k dit moet gaan zeggen.

Reputatie 7
Badge +13

Dus je valt op mannen? Maar ook vrouwen? Dan ben je denk ik wel bi ja

Reputatie 5
Badge

Het maakt niet uit in welk hokje je past en óf je wel in een hokje wíl passen. Niks moet en alles mag. Zelf ben ik pansexueel, dat kan ook. Dan val je niet op vrouwen of mannen maar meer op het innerlijk.  Dan maakt het niet uit of die non-binair is, man, vrouw, kat, appel, grasspriet of een baksteen. Dit klinkt misschien cliché maar als de tijd rijp is weet je het wel. Dat heb ik ook ondervonden. ❤️🏳️‍🌈

Reageer