ben ik bi?

  • 17 June 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Badge

Hey hey.

ik zou wel is eerst iets vertellen.

ik ben meisje en ben 13 jaar

Ga naar de 2de op middelbare.


ik denk eig da ik bi ben🙈

Ik denk dit omdat ik 

zie mezelf zoenen met jongens en zowel meisje

bevoorbeeld als een meisje langs komt ofzo denk ik ook die is heel knap en prachtig zelfde denk ik jongens

soms voel ik me heel goed door een meisje en krijg een zon gevoel.

 

alleen ik ben bang als ik het mis iemand vertel da ik dat denk dat het dadelijk me gewoon vergist heb

en er is een bi meisje in onze klas ma mijn vrienden zeggen over haar da het wel raar zou zijn als ze dadelijk verliefd is op jou

en dadelijk gaan ze mij anders zien en komen nie meer dichter bij . 
over die dingen waarom ik denk da ik bi ben heb ik niet bij vrienden ofzo.

 

mijn ouders is geen probleem om te vertellen want ze vinden dat ik gewoon blij moet zijn of ik bi, hetero of lesbisch ben

 

wat moet ik doen?

hoe weet ik da ik bi ben?

wat als mijn vrienden het niet accepteren?

 

mis dat mensen denken beetje vroeg om dat te denken

ik dacht op mijn 11de da ik mis meisje leuk vond en toen werd ik verliefd op een jongen en nou denk ik da ik bi ben.

ma weet nie zeker

 

pls iemand reageerr!!

groetjes ik weet wie ik ben

 

 

 

 

 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hee

misschien moet je gwn nog even afwachten tit je het zeker weet, als je nog eens verliefd wordt weet je het wss, dit komt wel met de tijd

Je zei dat je ouders wel positief zullen reageren, miss kun je het met hun wel al besproken en kunnen jullie samen kijken wat je het beste kunt doen ivm je vriendinnen.

wat ik iig wel weet is dat als je besluit om het tegen je vriendinnen te vertellen en ze accepteren je niet zijn het wss geen “echte” vriendinnen!

het maakt niet uit op wie of wat je valt, blijf gwn jezelf🤗

succes

 

joeeee👋

Reageer