Vraag

ben ik bi?

  • 30 April 2020
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 13 jaar, en ik weet niet of ik bi, lesbisch of hetro ben.

Ik heb 1x een relatie met een jongen gehad.(maar dat was van groep 1 tot groep 5, dus ik weet niet of je dat een echte relatie kan noemen.)

Ik vind het heel leuk om dingen te lezen of video's te kijken over lesbische/homo’s. En ik denk ook wel eens na over een relatie met een meisje, en dat geeft me een erg fijn gevoel.

Ik weet nu niet of dit een fase is of dat ik echt bi/lesbisch ben. Ik hoop dat jullie hier antwoord op kunnen geven.

Hebben jullie dit ook gehad? En zijn jullie gay, bi of hetro?

 


4 reacties

Hoi,

Je bent nog maar 13, dus het is echt niet erg als je twijfelt of nog niet zeker weet of je bi, lesbisch of hetero bent. Ik ga ook niet beslissen over of je bi/lesbisch bent, ik vind dat je dat zelf moet ontdekken :) 

Ik denk dat best veel jongeren worstelen over hun geaardheid en dat je niet de enige bent. 

Ikzelf ben bi en heb nooit over mijn geaardheid getwijfeld, maar ik ken wel mensen die daar over twijfelen. 

Groeten,

TheColorGreen

Ben een jongen van 13, is denk ik normaal ik zelf vind soms alleen meiden geil en dan een andere keer jongens maar, ben toch hetero ga er pas over na denken als je 15 bent of ouder het is denk ik gwn een fase, je bent niet de enigste. 

Reputatie 1
Badge +1

hoi ik ben een maand geleden achter gekomen dat ik bi ben ik heb  een vriendin die ook bi is en die heeft mij hier in geholpen maar ik vind het lastig om je hier advies over te geven want ik heb er ook maanden over na zitten denken  maar ik ben er achter gekomen omdat ik mijn aller beste vriendin leuk ben gaan vinden en heb hiervoor/aan het begin dat ik haar leuk begon te vinden ook een jonge leuk gevonden en ik dacht dit een fase zou zijn bij mij tot ik mijn aller beste vriendin nog leuker begon te vinden 

 

Heyy,

Ik ben zelf ook bi en ken je gevoel. Ik denk dat je het zeker weet als je echt een keer verliefd bent om een jongen en/of meisje. Accepteer dat gevoel maar gewoon en probeer te kijken wat je geaardheid is. Je komt er wel achter. Misschien is het een fase, misschien is het ook echt zo.

Het zou best kunnen aangezien je aangeeft zulke dingen te lezen fijn vind, maar dat hoeft niet per se iets te zeggen denk ik.

Succes!

 

Liefs,

Brown Eyes

Reageer