Skip to main content
Vraag

ben ik apart

• February 10, 2025
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

ikschaammeniet
Forum|alt.badge.img

uh ok hoe begin ik?

ik ben 13 jaar en volg Havo

ik ben best een druk iemand die eig nog wel te jong is voor zn leeftijd want ik gedraag me als weetikveel wat.

maar ik ben zelf best wel opzoek naar een relatie. en ik masturbeer ook ik ben heel bezig met seks.

en ik heb een vriend die heeft nu met mn crush, ik baal

en ik heb het gevoel dat ik ni seri. word genomen.

ik heb 0 ervaring met een relatie en ik ben altijd heel vroeg met vragen.

mijn vraag is: wat kan ik het beste doen wanneer ik iemand leukvind?  en wat zijn dingen die je kan vragen om een meisje hints te geven dat je haar leukvind?

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • February 10, 2025

hii! ik ben 16 en heb al best wel veel ervaring. 

Als je het gevoel krijgt dat je iemand leuk vind moet je je afvragen hoezo jij diegene uberhaupt leuk vind? is het een hallway crush, een vriendin, klasgenoot? Probeer altijd jezelf te zijn (ik weet dit zegt iedereen). 

Als je een meisje leuk vind moet je elkaar het liefts geen domme vragen stellen zoals (wat is je fav kleur) zulke vragen zijn saai en je komt er nergens mee. Probeer dingen te vragen waarvan je er achter wilt komen wat voor persoon zij zijn. 

Oh en btw liefde komt meestal op het moment waneer je er niet naar opzoek bent. Ik was er een tijdje ook heel erg mee bezig maar ik realiseerde me dat liefde komt waneer de tijd goed is. :)))

ikschaammeniet
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 11, 2025

Wow heel er bedankt ​@chaey_404 hier heb ik veel aan ik ga mn best doen 

grtjs , ik