Vraag

Belangrijke vriend verliezen

  • 26 March 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, 

Afgelopen tijd gaat het niet zo goed tussen mij en een vriend van mij. Althans, zo ervaar ik het.  Waarom doet het zo’n pijn om een vriend te verliezen?

Ik heb nooit echt heel close vrienden gehad, maar tegen deze vriend kon ik echt alles kwijt. En nu heb ik het gevoel dat ik hem kwijt ben. Hij zoekt steeds minder contact, we doen minder samen. En ik blijf soms wel aandringen, niet te vaak maar soms gewoon, alleen hij reageert niet of kortaf of hij probeert het goed te praten. En ik snap wel waarom hij bepaalde dingen zegt of doet maar nogsteeds doet het pijn om te zien dat we zo uit elkaar groeien. En het hoort bij opgroeien, vrienden verliezen maar als je niet snel mensen vertrouwd en niet snel nieuwe vrienden maakt doet het echt heel veel pijn om dan zo’n vriend te verliezen. I

k weet niet wat ik moet doen, hoe ik hiermee om moet gaan. Ik voel me gewoon zo verdrietig erdoor terwijl ik dat bijna nooit heb op deze manier. Heeft iemand tips om me iets beter te gaan voelen?


2 reacties

Hey daar!

Vervelend om te horen dat je er zo veel last van hebt. Vrienden komen en gaan in het leven, en vrienden zijn zeker niet alles in het leven!

Probeer er overheen te komen, door muziek te luisteren, een wandeling te maken of meer mensen te ontmoeten!

Je komt er overheen, ik geloof in je!

Groetjes!

Badge

Vrienden zullen komen en helaas ook gaan, er zijn er die niet houden dat een van hun vrienden hun hart lucht terwijl anderen ervan houden dat ze een vriend kunnen helpen als deze problemen heeft maar weet ieder mens is anders.  

Je groeit op en als kind kon je veel leuk vinden wat de ander ook leuk vond maar interesses kunnen met de jaren veranderen & er zal een tijd komen dat de persoon waarmee je een hoop van leuke herinneringen deelt plaats moet maken voor iemand die een belangrijke rol in je leven gaat krijgen zoals een lief.

Reageer