Vraag

Behoefte aan seks, hoe pak ik dit aan?

  • 2 March 2022
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Oke dus ik zit nog niet heel lang op dit forum maar wilde toch even mijn verhaal kwijt. 

Ik ben nu 15 jaar en word over een maand 16 en begin toch wel behoefte te krijgen aan seks. Maar het probleem is dat ik niemand heb om deze behoefte mee te delen of zelfs te vervullen. 

Ik ben zelf zeg maar een best wel stil kind, ik heb 3 goede vrienden wat alle 3 jongens zijn en heb eigenlijk bijna helemaal geen contact met meiden. Alle meiden in mijn klas pesten mij of willen helemaal geen contact met mij. 

dus mij vraag is eigenlijk: hoe kom ik meer in contact met meiden, en hoe kom ik misschien aan iemand waarmee ik mijn behoefte kan delen/vervullen.

 

Groetjes Anoniem200678


5 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Heyy

 

Nu je bijna 16 bent is het hardstikke logisch dat je er behoefte aan hebt, mijn tip is om eigenlijk niet iemand uit je klas te vragen. Het kan dan eigenlijk alleen maar nadelig uitpakken, je kan op je school natuurlijk proberen iemand te vinden maar als je geen ervaring heb met wat meisjes leuk vinden probeer een app als Wink/Yubo (Kindertinder) om te kijken wat meisjes echt willen en meisjes te leren kennen.

 

Als je niet zeker bent over je uiterlijk en uitstraling, probeer een mooie kledingstijl te vinden die echt bij jou past en veel aan je uiterlijk te doen(vinden meisjes heel aantrekkelijk)

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd, De KT-

 

Hey thank voor de tips, iemand anders nog tips?

Misschien kan je op snap gaan? 

Verder misschien als je sport of hobby's hebt,  dat je daar meisjes leert kennen.  Of misschien een keer naar een feestje of uit gaan?

Reputatie 4
Badge +4

Iemand anders nog tips?

Tja

Alle meisjes uit jouw klas pesten je

Maar niet uit andere klassen toch ???

Daar zijn genoeg meiden

De vraag is meer

Ben je verliefd ???

Nee ???

Kan je beter wachten

 

Ja !!!

Stap naar haar toe 

Geef haar een compliment 

Enzovoort....…

 

Zelle

Reageer