Vraag

Behoefte aan een vriend


Badge

Heyy, ik ben een meisje. Ik heb soms echt de behoefte aan een vriend omdat ik me alleen voel. Mijn ouders enzo zijn er altijd voor me maar ik wil gewoon iemand waarmee ik samen film kan kijken.

Ik vind wel iemand leuk maar die woont heel ver weg. Nu mag ik nog niet alleen met de trein dus kan ik hem ook niet bezoeken om eventueel een relatie te gaan ontwikkelen.

Heeft iemand tips???


25 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ja probeer iemand op school of in de buurt te zoeken als je aan het buitenspelen bent bijvoorbeeld 

Reputatie 2
Badge +3

@MeisjeG8 hey daar was ik weer

Badge

@Zaxy 

Ja haha. Goede hulp wel.

Reputatie 2
Badge +3

@MeisjeG8 ik doe mijn best om mensen te helpen dus dankjewel voor het mooie compliment blijf jij op het forum of had je een paar vragen en ga je weg

Badge

@Zaxy 

Ik ga deze Topics verwijderen. Maar ik beantwoord/help wel vragen van andere mensen in nood.

Reputatie 2
Badge +3

@MeisjeG8 helaas kan je je topics niet verwijderen wat jammer is maar het is zo omdat anderen dit kunnen lezen en die kunnen dan wat leren

Badge

Kom er toevallig nu achter dat dat dus niet kan hahah. Dus alleen dat laatste stukje van hierboven.

Reputatie 2
Badge +3

Hahahha nou ik denk dat ik je de komende dagen/weken/maanden nog wel is een keer zie hoop dat je je problemen goed aanpakt

Reputatie 2
Badge +3

@MeisjeG8 

Badge

Bedankt @Zaxy Ik waardeer je echt.

Reputatie 2
Badge +3

@MeisjeG8 heel erg bedankt ik denk dat we moeten stoppen met chatten met elkaar want dit is een beetje off topic joe joe

Hoi,

Het is jammer dat hij verder weg woont en je niet zomaar even langs kan.

Maar dan komt de positieve kant van Social media: je kunt appen, (video) bellen etc.

Op die manier kun je ook al een relatie ontwikkelen en samen nadenken hoe je toch kunt afspreken.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

Ja maar irl is leuker @Simply Me 

Hoi Zaxy,

Dat begrijp ik zeker, dat het in real life leuker is.

Maar met deze persoon die op afstand woont, gaat dat lastiger geeft de topic starter aan.

Dus zou je met andere die in je nabijere omgeving wonen in real life afspreken en met de mensen wat verder weg via bijvoorbeeld Social media.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

Ja maar dat is niet leuk voor degene die ver weg woont

Reputatie 2
Badge +3

@Simply Me 

Badge

@Simply Me  Bedankt, het is inderdaad het goede van sociale media dat je kan videobellen enzovoort maar ik vind dat toch eigenlijk wel ongemakkelijker om te doen dan irl.  En ik weet niet hoe het is om echt maar dan echt verliefd te zijn. Maar als ik van die slijmie films op Netflix zie heb ik wel door dat je vaak bij elkaar wilt zijn en wilt knuffelen en dat soort dingen. En via het internet gaat dat nou eenmaal niet zo makkelijk.

@Zaxy 

Reputatie 2
Badge +3

Inderdaad dat dacht ik dat nu ook al @MeisjeG8 

 

@Simply Me 

Badge

@Zaxy Ja, en zoals ik al eerder zei mag ik dan nog niet met de trein. En met de auto is het 2 en hakf uur. Om dat nou de hele tijd te doen heb ik niet zo zin in. En dan is het vast wel 'liefde kent geen grenzen' maar zonder dat ik hem echt irl heb gezien en gesproken weet ik niet wat voor liefde ik voor hem voel.

Reputatie 2
Badge +3

Ja daarom je moet echt iemand die dichtbijer woont vinden zoals ik al zei in mijn eerste reactie @MeisjeG8 

Badge

@Zaxy @Simply Me 

Dank jullie wel

Reputatie 2
Badge +3

@MeisjeG8 no problemos

Hey @MeisjeG8,

JustTalking hier,


ik zit in dezelfde situatie als jou. Ik heb al 8 maanden een (Online Relatie) maar vraag je af of het wel echt een relatie is. Ik zelf zie het ook als een maatje. ik kan alles bespreken met haar. Alles kan ik vertellen aan haar. Maar heb haar nog nooit irl gezien. Je kan natuurlijk tegen je vriend zeggen dat je niet met de bus mag, En vragen of hij naar jou wilt komen(als hij je echt leukt vind doet ie dat) 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Heey @MeisjeG8 en @Zaxy 

Wat ik me afvraag: hoe weet je dan dat je diegene leuk vind?

Als je niet afspreekt en je zegt online niet te weten of je echt verliefd bent. Nu spreek je ook niet af, maar je vind hem toch leuk?

Ik weet niet of je weleens gehoord hebt van lange afstand relaties (lat), het kan gewoon prima.

Ik kan wel begrijpen dat het je helpt om elkaar in real life te zien en echt te leren kennen. Maar het online kan een ondersteuning zijn bij het in real life afspreken.

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

Hmm ja maar @MeisjeG8 zei dat ze niet met de trein mocht en met de auto hartstikke lang duurt @Simply Me nou je kan meteen een klik hebben met praten enzo en je kan ook foto's hebben gestuurd

Reageer