Vraag

Bedreiging Drama

  • 31 July 2020
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hey allemaal, 

 

Ik ben xFaon030, 13 jaar oud, gamer, skateboarder, en ik heb een vriendin die bi is. 

Ik heb haar alleen nog nooit in het echt gezien, maar ze heeft haar vorige vriendin laten vallen voor mij, zonder me ooit irl gezien te hebben.

 

Gisteravond hadden we ruzie omdat zij het vaak over andere jongens heeft en ik zei dat ik dat liever niet wilde, en daar heb ik met een vriend over gepraat. 

Die heeft het dus doorverteld aan die ex van mijn vriendin. 

Dit heb ik aan mijn beste vriend verteld, en die heeft op de verkeerde manier geprobeerd voor me op te komen. 

Door bedreiging. 

Hij dmde haar met foto's van pistolen, zei "Morgen staan we voor je huis", dat soort dingen.

Ik hoorde net daarvan en ik zei sorry, 

maar ze gaat aangifte op me doen. 

Help!

Wat moet ik doen? 


4 reacties

Jij hebt haar niet bedreigd, dat was je vriend. Jij hebt je nergens schuldig aan gemaakt dus die aangifte van haar tegen jou, slaat nergens op. Als ze nou aangifte doet tegen je vriend, heeft ze wel een valide zaak.

 

Ik zou haar uitleggen dat je vriend idd op een verkeerde manier voor je op is gekomen (zonder dat jij het wist). En dat je het betreurt dat hij haar heeft bedreigd. Leg uit dat jij hier niks mee te maken hebt.

 

Suc6 ermee,

 

Groetjess

Badge

Jij hebt haar niet bedreigd, dat was je vriend. Jij hebt je nergens schuldig aan gemaakt dus die aangifte van haar tegen jou, slaat nergens op. Als ze nou aangifte doet tegen je vriend, heeft ze wel een valide zaak.

 

Ik zou haar uitleggen dat je vriend idd op een verkeerde manier voor je op is gekomen (zonder dat jij het wist). En dat je het betreurt dat hij haar heeft bedreigd. Leg uit dat jij hier niks mee te maken hebt.

 

Suc6 ermee,

 

Groetjess

Hey xLisa, 

ik heb geprobeerd om het uit te leggen, maar alles wat ze zegt is dingen als

ze zullen je insta interessant vinden 

ik woon 5 minuten van politie vandaan

dat soort dingen

dus

stress

Als jij geen gekke dingen hebt gestuurd of op je insta hebt staan, is er geen rede tot paniek. Als ik zo je verhaal lees, heb jij niks verkeerd gedaan. Zij is gewoon aan het bluffen over de politie. Als ze inderdaad de politie inschakelt, kunnen zij jou niks maken omdat je niks strafbaars hebt gedaan.

Ik zou haar gewoon negeren nu. Jij hebt je best gedaan om het uit te leggen, maar zij wilt niet luisteren. Klaar.

 

Niet te erg stressen als je weet dat je niks fout gedaan hebt.

Groetjess

Heyy

Die vriend van je kan in de problemen komen, maar jij niet. Wettelijk gezien heb je helemaal niks verkeerd gedaan. Ruzie maken met je vriendin en daarover praten met een vriend mag nog altijd hoor. 

Jij kunt er niet aan doen dat die vriend van je zo gereageerd heeft. Dat is volledig zijn fout. Als die meid de politie erbij haalt kunnen ze jou weinig doen. 

Groetjs

Reageer