Vraag

bang zwanger

  • 2 April 2021
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal.

ik heb afgelopen dinsdag onveilige sex gehad met mijn vriend en we zijden allebei dat we klaar staan voor het kind ik ben 15 en hij is 18. ik wordt in september 16. zijn moeder zij dat zij het kind sws gaat accepteren. maar mij moeder niet omdat ze ons relatie al afstoot sinds het begin en ik nu stiekem een relatie met hem heb. ik heb eerder in een inrichting gezeten en ik ben nu weer thuis maar ik ben bang dat mijn moeder dat weer gaat doen als ze weet dat ik zwanger ben. maar ik wil dat natuurlijk niet want ik wil het liefst bij de vader van het kind zijn. weet iemand of mijn moeder dan recht heeft om mij in een inrichting te zetten?

 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Hallo, 

Nu alvast je dromen weg, je bent niet klaar voor een kind, je bent 16… Een kind klinkt wel leuk, maar een schattig kindje is 20% van de deal, de rest is gekrijs, eten kopen, altijd thuis zijn, als je vriendje geen stabiel inkomen heeft, is een kindje verzorgen niet te doen, je woont vast nog bij je ouders thuis, en als je moeder er niet mee eens is weet ze wat goed voor je is. En hoe weet je of je nu al zwanger bent? Het zou me niet verbazen als je moeder je in een inrichting stopt, een kind op je 15/16e? Je moeder heeft ook nog recht op je leven tot je 18e. Veel geluk met het kind als je echt zwanger bent. Als het eenmaal zo is is er geen lichte return meer.

-anoniemwastaken2 

Reageer