bang voor de liefde

  • 21 August 2020
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik weet niet echt wat ik moet.

Ik heb een super leuk meisje ontmoet en daar ben ik vandaag op de 3e date mee geweest.. ze is super lief en alles. Maar ik ben bang.

Door mijn vorige relatie met mijn ex-vriend. Heb ik veel trauma's opgelopen met geestelijke mishandeling maar ook misbruik en verkrachting.

Nu hadden jk en zij het er vandaag over dat ze zei dat ze her best wel jammer vind dat ik niet zo haar hand pak en ik niet het initiatief neemt maar zij dat doet , en ook dat ze mij niet kan lezen en ik gesloten ben..

Maar ik ben gewoon zo bang door mijn vorige relatie , om weer misbruikt te worden of geestelijk mishandeld en aan het lijntje gehouden te worden.

Nee tuurlijk zie ik haar njet als de persoon die dat zal doen,  maar dat zag ik in het begin ook niet bij mijn ex..

Ik vertrouw gewoon niemand meer.

En ik weet nier wat ik moet.


1 reactie

Ik weet niet hoe open jij bent over jouw verleden, maar je zou het hier met haar over kunnen hebben.
Als zij weet wat er aan de hand is, dan kan zij daar rekening mee houden en haar verwachtingen bijstellen.

Zij vraagt zich natuurlijk af waarom jij je zo gedraagt.
Zelf schrijf je zoiets in ieder geval.
Is er dan een beter antwoord dan de waarheid?

Wij kunnen jouw wantrouwen niet zomaar wegtoveren, vrees ik.
Gelukkig kunnen jullie samen wel aan een goede band werken.
Als jullie eerlijk en open voor elkaar zijn, dan zullen jullie zeker rustig iets op kunnen bouwen.
Een beetje geduld kan ze waarschijnlijk wel voor jou opbrengen.

Reageer