bang verliefd en hulpeloos


Reputatie 3
Badge

Ik vind iemand leuk alleen ken die gene nauwlijks ik zie haar ook bijna nooit omdat ze op een andere school zit die letterlijk bijna tegen onze school aanlicht wat moet ik nu doen en wat voor ervaringen hebben jullie


33 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik ken het :) Een apart gevoel idd.. Misschien kun jij haar nog wel bereiken wie weet via iemand in de buurt die haar kent ?  Je gevoel snap ik .  ik heb ook wat van me af geschreven hier op het forum. . Helpt ook wel.  Ik kan er ook niet te veel over zeggen want ik heb al een soort  “straf”  gehad daardoor ( sorry beetje vaag maar kan niet anders) dus ik ben heel voorzichtig met wat ik er over kwijt kan maar idd het is heel bijzonder maar komt goed. het is zoals @wilhelmavemela  beschrijft.  Ik hoop dat je haar bereikt op 1 of andere manier ! Misschien zit ze bij een sport of hobby waar je “toevallig”een keer kunt kijken ofzo.  I don't know ;) maar ik hoop dat het je lukt !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ok

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik had ook gereageerd maar mijn reactie ( van gisteravond ) wordt niet geplaatst. Iig ging er om ik snap jouw gevoel en @wilhelmavemela  legt het goed uit.  Ik hoop dat je haar toch ergens tegen komt ! Succes ! 

Grtz Julian X

Reputatie 3
Badge

@Julian12 ik ga mis is naar de voetbal vereniging en kijken of ze er is en haar dan 'toevallig' tegen komen en zeggen dat ik voor een vriend kwam

Reputatie 3
Badge

Thx julian

Reputatie 7
Badge +17

Succes hoor !! Ik duim 👍 

Grtz Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik duim ook voor je hoop dat het lukt

Reputatie 3
Badge

Thx

 

Reageer