Skip to main content

Ik ben een jongen van 17

Volgende zomervakantie ga ik met mij vriendin naar frankrijk en je mag daar geen losse zwembroeken dragen ik wil niet zo een speedo dragen ik vind dat heel ongemakkelijk dus ik was kijken om zo een strakke zwemboxer te kopen maar mijn vriendin heeft nu zo een speedo voor mij gekocht. Zou ik toch nog zo een zwemboxer kopen en niet de speedo die ze voor ze heeft gekocht dragen?  Ik ben bang dat ik haar mischien kwets als ik niet de speedo die ze voor mij kocht draag? Of mischien gaat ze denken dat ik mij schaam om mijn lichaam aan haar te laten zien? En ik vind het eigenlijk niet erg dat ze mij in een speedo ziet want als ik thuis zit ik altijd in mijn boxer en als ze dan langskomt bij me thuis ziet ze me ook zo. Dus ik schaam mij zeker niet vanwege haar. Maar ik vin het gwn niet fijn dat andere mensen mij dan in een speedo gaan zien. En ik ben ook bang dat ik miss een stijve krijg als ik haar zie in haar bikini en in een speedo kan je een stijve echt heel hard zien. 

Zou ik toch de speedo dragen voor haar blij te maken? Of zou ik toch een zwemboxer kopen?

 

 

 

je kan doen net alsof de speedo te groot is of dat ie niet lekker zit.

anders heb je denk ik geen andere keuze


Hey jongenanoniem17

Wrs vind je vriendin het fijn als je gwn eerlijk bent. Dat zou jij toch ook willen, als je iets voor haar koopt wat ze niet aan durft te trekken? Veel plezier in frankrijk, doeg!

Felix♡


Hoi ik ben ook 17 en ben vorig jaar met een vriend van mij op vakantie geweest naar Frankrijk het is daar heel normaal om een speedo te dragen op het begin vonden wij het zelf ook raar maar na de 2de dag werd het eigenlijk al normaal en over die stijve hoef je je ook geen zorgen te maken want als je rond kijkt zie je nog best veel mannen met een stijve want ja je kan het ook niet tegenhouden

 Nog vpz in Frankrijk 

 


Ja ze zijn wat ongemakkelijk zeker als je een stijve hebt. maar als je van de fransen niets anders aan mag, zal je wel moeten. Ik vind ze ook niks maar heb ze ook jaren gedragen naar het zwembad met mij ouders. Dus het valt wel mee. 


Reageer