Vraag

Bang om haar kwijt te raken

  • 21 September 2020
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Hallo, welkom bij mijn eerste topic.

 

Ik weet niet echt of ik de goede titel gebruik maar ik zal beginnen met mijn verhaal.

 

Ik heb dus al sinds 2 weken een vriendin, alles gaat hartstikke goed. 

Alleen vrijdag hadden we afgesproken en toen hadden we nog een goodnight snap samen gemaakt. Een vriend van mij reageerde hierop met: "Weer een nieuwe vriendin? :joy: “ (Laatste was half jaar geleden maar oke) Dus waarop ik antwoorde: "Ja en deze blijft voor altijd” Mijn vriendin zag dus dat ik dat typte en toen zei ze: "Nawhhh”

Maar dus had haar ook getagt dus mijn vriend had haar toegevoegd. Dus die avond gingen zei ook ff snappen, niks mis mee ofc.

Alleen vannacht gingen ze dus alweer snappen blijkbaar. (Ik snap dan ook met mn vriendin)

Dus mijn vriend snapt me vanmorgen en zegt van: "Je vriendin is wel echt aardig” Dus ik zo van: "Weet ik”. Alleen toen zei hij nog van: "Hey als je niet wilt dat ik met je vriendin snap dan verwijder ik haar gewoon oke?” Dus ik zei: “Nee isgoed, tenzij ze jou leuk gaat vinden dan wil ik graag wel dat je dat doet :joy: ”. 

Alleen het gedeelte: ‘Tenzij ze je leuk gaat vinden’.

Daar ben ik zo bang voor. Heb vanmiddag al paar tranen gekregen omdat ik bang ben dat ze hem leuk gaat vinden. Nu vraag je miss af waarom ben je daar bang voor?

Nou ik heb 2 exen gehad, beide hebben ze me verlaten voor iemand anders. Ik wil niet dat dat weer gebeurt…

 

Wat kan ik het best doen? Met haar er over praten? Het laten zitten? 

 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Ik denk eerlijk gezegd dat je je nergens zorgen om moet maken. Van wat ik kan lezen houden jullie allebei heel veel van elkaar en wil ze jou ook niet kwijt. Als je hier echt zo mee zit denk ik dat je hier toch over moet praten met haar. Dan kan je bijvoorbeeld zeggen dat je het oké vindt dat ze met je vriend snapt maar als hij ooit met haar begint te flirten zou je het wel graag willen weten.

Ik hoop dat ik een beetje geholpen heb! 

XOXO

~BreezyOcean 

 

Heyy

Dat is heel normaal hoor! Er zijn veel mensen die bang zijn om hun vriend/vriendin te verliezen. 

Alleen vrijdag hadden we afgesproken en toen hadden we nog een goodnight snap samen gemaakt. Een vriend van mij reageerde hierop met: "Weer een nieuwe vriendin? :joy: “ (Laatste was half jaar geleden maar oke) Dus waarop ik antwoorde: "Ja en deze blijft voor altijd” Mijn vriendin zag dus dat ik dat typte en toen zei ze: "Nawhhh”

 

 

Misschien is je vriendin gewoon realistisch, jullie zijn nog jong, er kan nog veel veranderen in beide jullie levens, jullie kunnen nog veranderen als personen,...

Je kunt je zorgen zeker delen met je vriendin als je denkt dat je je daar beter bij voelt! In een relatie is het belangrijk als je kunt praten over wat soort dingen.

Groetjs

Een goede vriend doet niks

Een goede vriendin doet niks

Gebeurt er wel wat, ben je tenminste van 2 slechte mensen in je leven af

Badge

je moet je niet druk maken ik ben ook iemand die goed om kan gaan met meisjes als vrienden maar ik voel dan niks voor haar en anders met je vriend erover praten maar niet jaloers overkomen 

 

maar maak je niet druk veel succes

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy

Beste is erover praten, maar ja dat zei iedereen al😂

Ik heb dit ook soort van gehad met mijn "vriendje" hij heeft dit eerlijk aan mij verteld en dat vond ik wel fijn

Suc6 

Ciaoo x me

Reageer