bang om geen relatie te kunnen krijgen


Reputatie 1
Badge

Hoii ik ben een jongen en ben bang om nooit een relatie met een meisje te kunnen krijgen of tot me leven nergens naar toe gaat

ik heb een jaartje geleden een relatie met iemand gehad maar had niet echt vertrouwen vandaar tot we allebei een eind maakte

ik voelden me erg Depressief eenzaam en had geen zelfvertrouwen meer over

ik zit hier een tijdje mee en wil graag hulp van anderen 


25 reacties

Badge

ik zou iemand zoeken waarbij je je goed voelt en die je vertrouwd k ziu eerst gw goeie vrienden worden zodat je elkaar steeds beter leert kennen en lekker jezelf kan zijn en daarna rustig kijken (als je diegene leuk vindt) of je je vertrouwd en fijn voelt bij de gedachte en t gevoel wat je erbij krijgt als je eraan denkt dat je iets met dr hebt nou k hoop dat je er iets aan hebt x

Reputatie 1
Badge

(Onnodige quote verwijderd)

Tnx Voor het reageren ik zal je tip zeker gebruiken ik hoop tot ik je ook ergens mee kan helpen!

Badge

geen probleem

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Badge

Luiaard, ik ben vrienden met een meisje en ik ben een jongen. Ik ben verliefd op haar maar door het feit dat we vrienden zijn kan ik gewoon bijna niet mijn liefdes gevoelens uiten aan haar. Dussss ja…

Ik ben trouwens 15 

Badge

@Z-anoniem  julllie zijn al vrienden dus wat houd je tegen om t te zeggen t is miss lastig maar je kan ook gewoon alles zeggen wat je kwijt moet en erbij dat je hoopt dat t niet jullie vriendschap verpest want waarom zou het feit dat jullie vrienden zijn het niet mogelijk maken je gevoelens te kunnen uitten?

 

Badge

Het @luiaard 

 

Nou we zijn dus vrienden en ik weet dus niet of zij die gevoelens ook voor mij heeft. Ik wil als ze mij afwijst ook niet risico lopen dat de vriendschap ook verdwijnt. Snappie.

 

Badge

@Z-anoniem k snap t heel goed maar heb  er zelf ook mee moeten dealen maar uiteindelijk gezegd en hij vond mij ook leuk toen eig steeds aan en uit geweest door de afstand die er tussen ons zit ong 5x met elkaar gehad ja i noow best vaak maar nu exen en nogsteeds vrienden en als ze genoeg van je houd laat ze je echt niet in dee steek

Badge

@luiaard 

 

Dankjewel ik ga het ook zeggen dan. Heeeeeel erg bedankt luiaard. Ik hoop dat ze me ook leuk vind en als het gebeurt is laat ik het weten.

 

Mvg @Z-anoniem 

Badge

veel succes en wel laten weten he:)

Badge

Hey @luiaard daar ben ik weer met een update,

 

Ik wilde het doen vandaag. We gingen naar de fitness en toen dacht ik, nee beter niet nu dan word de hele tijd dat we hier zijn een beetje awkward. Dus daarna omkleden en toen liepen we naar haar fiets en dat was oprecht het perfect moment. Er was niemand alleen zij en ik. Ik durfde niet. Ik baal ENORM. Heb je een tip ofzo want ik durf het gewoon niet.

 

Mvg Z-anoniem

Badge

@Z-anoniem  kan gwbeuren maar je kan t oook via app fz zeggen heb ik ook gedaaan

Badge

@luiaard 

 

Ja dat kan ook maar als je er al over gepraat hebt is het minder vreemd de volgende schooldag dan dat je erover gechat hebt denk ik

Badge

@Z-anoniem ja klopt maar asl je t echt wil zeggen moet je gw schijt hebben aan alles

 

Badge

Oké, is goed ik zal schijt hebben @luiaard  hahahahahahaha thx!

 

Z-anoniem

-onnodige quote verwijderd- 

Hey!

 

cool dat je deze angst deelt en ik denk dat vele hem kennen. ik ben ook wel eens bang dat als het uit gaat met mijn huidige vriendje, ik nooit meer iemand ga vinden die het met me uit zou houden. het is menselijk dus, maar zelfs de lelijkste, raarste mensen vinden met tijd hun persoon: op ieder potje past een dekseltje, zeker ook die van jou! (dus níét dat jij het lelijkste, raarste mens bent, das even bij wijze van spreke)

 

ik denk dat het belangrijk is dat je je realiseert dat je vóórdat je een relatie kunt nemen het verstandig is gelukkig te zijn met jezelf, in je eentje. als je die ander als de enige wijze ziet tot geluk is dat niet gezond, en wanneer je je niet prettig voelt is een relatie onderhouden erg lastig. probeer dus uit te vinden wat je nodig hebt wat jíj voor jezelf kunt doen om blij te worden. 

 

liefs en veel sterkte!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @luiaard daar ben ik weer met een update,

 

Ik wilde het doen vandaag. We gingen naar de fitness en toen dacht ik, nee beter niet nu dan word de hele tijd dat we hier zijn een beetje awkward. Dus daarna omkleden en toen liepen we naar haar fiets en dat was oprecht het perfect moment. Er was niemand alleen zij en ik. Ik durfde niet. Ik baal ENORM. Heb je een tip ofzo want ik durf het gewoon niet.

 

Mvg Z-anoniem

Je kan altijd nog gaan voor friends with benefits, gwn n x n knuffel of misschien n kusje. Like vrienden ben je toch wel en het is normaal om dichterbij elkaar te komen na een tijdje. Verberg alleen je gevoelens niet wanneer je verder wilt gaan in de vriendschap of een relatie.

Groetjes DaVinci

Badge

Hey @luiaard hier ben ik weer met een nieuwe update.

 

Nou, ik ben dus gisteren naar een festival geweest met de vriendin waarop ik verliefd ben en nog twee andere vriendinnen. Het was super leuk! Het was ook de eerste keer. Nou Yolène, één van de drie vriendinnen, was de hele tijd rond aan het gaan Enzo, dus die raakten we steeds kwijt. Voor de rest bleven we dus in principe over met twee vriendinnen. Veel gedanst, veel gedronken. Maar het viel me enorm op dat Emily ( het meisje waar ik verliefd op ben), constant naar me keek met een soort innocent blik. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Heeft ze door dat ik gevoelens voor haar heb, heeft zij gevoelens voor mij? Ik ben een beetje in de war. 

 

Mvg Z-anoniem

Badge

@Z-anoniem SGAAATTT GA HET DR GEWOON VERTELLEN WAT HOUD JE TEGGGEEENNNN????????????? JA ALLEEN JE ANGST MAAR ZOALS N VRIENDIN VAN ME ALTIJD ZEGT NIET NADENKEN GEWOON DOEN EN DAT WERKT  DUS GA SNEELLLL ACHTER DR AANNNN

Badge

@luiaard IK GA HET MORGEN DOEN. IK HEB GEVRAAGD OF WE MORGEN S'MIDDAGS KUNNE PRATEN MET NIEMAND ANDERS. IK BEN ZO GESTRESSED AAAAAAAAH. Ik laat nog weten hoe het ging mensen!

Woehoe!

Mvg Z-anoniem

Badge

@Z-anoniem  JAAAAAA LEKKER BEZIGGGGG  BEN BENIEUWDDDD

Badge

@luiaard IK GA HET MORGEN DOEN. IK HEB GEVRAAGD OF WE MORGEN S'MIDDAGS KUNNE PRATEN MET NIEMAND ANDERS. IK BEN ZO GESTRESSED AAAAAAAAH. Ik laat nog weten hoe het ging mensen!

Woehoe!

Mvg Z-anoniem

Hoi

Oke sry dat ik zo random kom mengen maar ik heb dit hele gesprek gelezen en ik zeg je ga er gwn voor dat komt echt wel goed. En als ze nu stom tegen je gaat doen dan is ze nooit echt een goede vriendin geweest ik heb soortvan al mijn vrienden verloren de afgelopen tijd maar heb nu 2 supergoede vrienden nog dus het was het wel waar

Ik ben een grill btw 

Xxx

Badge

@Life is not easy_ deal with it Prcccc dit is o waar

Badge

Hallo @luiaard  @Life is not easy_ deal with it  @DaVinci ,

 

Ik ben echt een stomme lafaard. Dus ik had s'middags met haar afgesproken en ik heb een smoesje bedacht want in durfde niet. AAAAAH IK BAAL ZOOOO EEEERG. Ik denk niet dat ik het durf te zeggen in person. Hebben jullie nog andere lieve ideeën om het te vertellen. Ik wil het trouwens ook liever niet via chat doen want.. kweenie dat is voelt zo vaag zeg maar.

Ik dank jullie ook echt enorm voor de support en alles!!!

Mvg Z-anoniem

Badge

Hallo @luiaard  @Life is not easy_ deal with it  @DaVinci ,

 

Ik ben echt een stomme lafaard. Dus ik had s'middags met haar afgesproken en ik heb een smoesje bedacht want in durfde niet. AAAAAH IK BAAL ZOOOO EEEERG. Ik denk niet dat ik het durf te zeggen in person. Hebben jullie nog andere lieve ideeën om het te vertellen. Ik wil het trouwens ook liever niet via chat doen want.. kweenie dat is voelt zo vaag zeg maar.

Ik dank jullie ook echt enorm voor de support en alles!!!

Mvg Z-anoniem

Ik snap je wel hoor ik heb dat ook bij dingen 

En chatten is zo onpersoonlijk misschien bellen want dan zie je diegene haar reactie niet gelijk dat maakt het misschien wel makkelijker of een kaartje dat is ook wat persoonlijker 

Xxx

Badge

@Z-anoniem  je zou dr een brief kunnen schrijven?

miss een beetje ouderwets maar wel lief

Reageer